کد خبر : 1640522 | 09 مهر 1398 ساعت 16:52 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

احمد تا ۱۴۰۰ در جمع سرخ ها

رسمی؛ نوراللهی با پرسپولیس تمدید کرد

احمد نوراللهی ستاره تیم پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

رسمی؛ نوراللهی با پرسپولیس تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی هافبک دفاعی سرخپوشان در دو فصل اخیر یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم پرسپولیس بوده و نشان داده که می‌تواند برای این تیم ثمربخش ظاهر شود. او در لیگ نوزدهم پس از مصدومیت کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی به میدان رفت و تا اینجای کار نمایش های خوبی را از خود نشان داده است.

 

این در حالی است که پیش از شروع فصل پیشنهادات اروپایی از کشورهای مختلف به این بازیکن رسید و حتی زمزمه جدایی او نیز وجود داشت اما در نهایت نوراللهی تصمیم گرفت لیگ نوزدهم را با پیراهن پرسپولیس سپری کند و حالا وی قراردادش را با این تیم تمدید هم کرده است.

 

نوراللهی امروز با حضور در باشگاه و دیدار با محمدحسن انصاری فرد، پای برگه قراردادی را امضا کرد که به نقل از سایت رسمی سرخ ها، تا فصل ۱۳۹۹-۱۴۰۰ او را در تیم پرسپولیس ماندگار می‌کند.

 

وی هم اکنون پس از سیدجلال‌ حسینی، حسین ماهینی و امید عالیشاه کاپیتان تیم کالدرون محسوب می‌شود و شاید فصل آینده در بازی های بیشتری بازوبند را در اختیار داشته باشد.

 

هافبک دفاعی قرمزها در لیگ چهاردهم و با نظر علی دایی به پرسپولیس پیوست. او تنها در یک مقطع کوتاه به دلیل سربازی از این تیم دور ماند و حالا پنجمین سال بازی با پیراهن پرسپولیس را از سر می‌گذارند. نوراللهی در این سال ها بازی به عنوان هافبک دفاعی، هافبک راست و هافبک میانی را تجربه کرده و با ویژگی های اخلاقی اش، یکی از محبوب ترین بازیکنان باشگاه به شمار می‌رود.


البته باید دید سرانجام این تمدید قرارداد چه خواهد بود و به چه شکلی اجرا می‌شود. در سال های اخیر بازیکنان زیادی با مدیران عامل عکس یادگاری گرفتند و خبر تمدیدشان منتشر شد اما در نهایت با بندهای خاص، موفق شدند از تیم جدا شوند یا دوباره پای میز مذاکره بنشینند.

دیدگاه‌ها