کد خبر : 1640527 | 09 مهر 1398 ساعت 17:01 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: آلیسون 100 درصد به منچستریونایتد می رسد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول خبر خوشحال کننده ای به هواداران لیورپول در مورد آلیسون بکر داد.

کلوپ: آلیسون 100 درصد به منچستریونایتد می رسد

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که آلیسون، دروازه‌بان برزیلی لیورپول با اعلام خبری خوش برای  هواداران این تیم گفت تقریبا آماده بازگشت به میادین است و به زودی درون دروازه لیورپول خواهد ایستاد.

او  از روز 9 آگوست(هفته اول لیگ برتر) و بازی لیورپول و نوریچ که مجبور شد لنگ لنگان زمین را ترک کند، تاکنون دیگر برای این تیم به میدان نرفته و در بازی‌های اخیر آدریان، دروازه‌بانی که لیورپول تابستان به خدمت گرفت به جای او درون دروازه ایستاده است.

لیورپول در 7 بازی متوالی لیگ برتر توانسته پیروز شود ولی در لیگ قهرمانان اولین بازی خود برابر ناپولی را واگذار کرد و فردا باید به مصاف سالزبورگ برود.

 

 

1439312

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در مورد وضعیت آلیسون بکر گفت:« یک چیز نظر خود آلیسون است و دیگری نظر پزشکان. تیم پزشکی ما در مورد آلیسون محتاط است چرا که مصدومیت او جدی بود. دوست ندارم در مورد آلیسون ریسک کنم و  باید کمی احتیاط کنیم. او هنوز در تمرینات گروهی شرکت نکرده و قطعا به بازی فردا نخواهد رسید و شاید به بازی شنبه مقابل لستر هم نرسد ولی 100 درصد برای بازی برابر منچستریونایتد(28 مهر) آماده خواهد بود.»

 

کلوپ در مورد شرایط جوئل ماتیپ مدافع تیمش که در جریان بازی شنبه مقابل شفیلدیونایتد مصدوم شد نیز گفت:« ماتیپ یک آسیب دیدگی جزئی دارد و برای بازی فردا در برنامه من جایی ندارد. او به بازی با لستر هم نخواهد رسید. به غیر از ماتیپ، آلیسون و شقیری، دیگر بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم ندارند و در دسترس هستند.»

 

 

1362973

 

دیدگاه‌ها