کد خبر : 1640814 | 10 مهر 1398 ساعت 17:29 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت دعوت احتمالی به اردوی جدید

بازی کامبوج به گلر تراکتوری‌ها می‌رسد!؟

یکی از سه دروازه بانی که قطعا در اردوی جدید تیم ملی نیز حضور خواهد داشت رشید مظاهری خواهد بود. دروازه بان تراکتوری ها که بیشترین کلین شیت در لیگ نوزدهم را به نام خود زده است.

بازی کامبوج به گلر تراکتوری‌ها می‌رسد!؟

به گزارش "ورزش سه"، احتمالا پس از برگزاری بازی های هفته ششم لیگ برتر، لیست جدید تیم ملی برای دیدار برابر کامبوج و بحرین اعلام خواهد شد و بازیکنان مورد نظر اردوی جدید خود را زیر نظر مربی بلژیکی تیم ملی آغاز خواهند کرد.

 

با توجه به برگزاری بازی های لیگ و عملکرد بازیکنان حاضر در تیم های باشگاهی مختلف، به احتمال فراوان لیست جدید تیم ملی با کمترین تغییر نسبت به قبل اعلام خواهد شد و می توان انتظار داشت حدود نود درصد از بازیکنانی که در اردوی پیشین برای دیدار برابر هنگ کنگ دیده بودیم را برای دو دیدار کامبوج و بحرین نیز ببینیم.

 

1439686

 

یکی از نفراتی که به احتمال فراوان نامش بین نام های دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی به چشم خواهد آمد رشید مظاهری است. دروازه بان تیم تراکتور که این روزها توانسته عملکرد خوبی از خود در بازی های لیگ برتر به جا بگذارد. او یکی از دو دروازه بانی است که توانسته در هر پنج دیدار برگزار شده دروازه خود را بسته نگه دارد. کلین شیت هایی که در برخی از بازی ها با واکنش های دیدنی وی همراه بود و همین موضوع نیز احتمال ورود نام مظاهری به لیست دعوت شدگان را افزایش خواهد داد.

مظاهری که در چهار سال اخیر حضور مستمری در اردوهای تیم ملی داشته، با توجه به عملکردی که در بازی های اخیر داشته می تواند تعداد بازی های ملی خود را بیش از پیش کند و البته از سوی مربیان تیم ملی نیز انتظار می رود تا در حالی که تیم ملی بازی های فراوانی در مقدماتی جام جهانی در مراحل اول و دوم دارد هر از گاهی دست به تغییراتی در ترکیب مورد نظر خود بزنند و در این صورت می توان گفت با توجه به عملکردی که مظاهری در بازی های این فصل از خود به جا گذاشته می تواند در دیدار پیش روی تیم ملی برابر کامبوج به میدان برود.

 

 

1439687

با این حساب رشید که پیش از این و در دوران کارلوس کی روش هم برای تیم ملی به میدان رفته و البته چندی پیش نیز توانست در دیدار تدارکاتی تیم ویلموتس به میدان برود و بازوبند کاپیتانی را نیز به بازو ببندد در بازی پیش روی تیم ملی می تواند از دروازه ایران حراست کند تا روند استفاده از بازیکنان لایق و کارآمد در بازی های ملی موجبات به وجود آمدن تیمی با بازیکنان یکسان را فراهم آورد.

دیدگاه‌ها