کد خبر : 1640817 | 10 مهر 1398 ساعت 19:47 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

دو تلاش ناکام بارسلونا برای خرید مدافع اینتر

بارسلونا طی دو سال گذشته در جذب استفان دی فرای، مدافع هلندی اینتر ناکام بوده است.

دو تلاش ناکام بارسلونا برای خرید مدافع اینتر

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در استادیوم نوکمپ به مصاف بارسلونا خواهد رفت و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، استفان دی فرای نیز در ترکیب ثابت حضور دارد؛ مدافعی که ارنستو والورده علاقه زیادی به جذب وی داشته است.

 

1439690

 

نشریه ایتالیایی کالچومرکاتو مدعی شد در تابستان سال 2018 و هنگامیکه قرارداد استفان دی فرای با لاتزیو به اتمام رسیده بود، بارسلونا برای خرید این بازیکن اقدام کرد، اما خود دی فرای معتقد بود سبک بازی عرف وی به درد بارسا نمی خورد و وی اینتر را مقصد بهتری برای خود قلمداد می کرد.

 

اما علاقه بارسلونا بعد از انتقال استفان دی فرای به اینتر نیز ادامه یافت و آبی اناری ها در تابستان امسال نیز برای خرید او با اینتر وارد مذاکره شدند. کاتالان ها پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای خرید دی فرای ارائه دادند که مورد مخالفت مدیران اینتر قرار گرفت. آنتونیو کونته در همان بدو ورود خود به رختکن نام چند بازیکن را غیرقابل فروش توصیف کرد که استفان دی فرای نیز یکی از آنها بود.

 

این اخبار موید آن است که استفان دی فرای امشب در مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که به شدت خواهان جذبش بوده، اما در نهایت خود وی و البته آنتونیو کونته تمایلی به رخ دادن این انتقال نشان ندادند.

دیدگاه‌ها