کد خبر : 1640833 | 10 مهر 1398 ساعت 21:47 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرانکی دی یونگ:

بدون لیونل مسی هم تیم بزرگی هستیم

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا مدعی شد آنها بدون لیونل مسی نیز تیم باکیفیتی هستند.

بدون لیونل مسی هم تیم بزرگی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی تقریبا تمام بازی های بارسلونا در فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داده و نتایج آبی اناری ها در این مقطع چندان خوب نبوده است. اما فرانکی دی یونگ علیرغم تمجید فراوان از کاپیتان آرژانتینی بارسلونا، معتقد است بارسلونا هنوز هم یک تیم قوی به شمار می آید.

 

1439697

 

فرانکی دی یونگ گفت: "ما دلتنگ لیونل مسی هستیم و این طبیعی است زیرا او بهترین بازیکن جهان است. اما ما بدون مسی کیفیت و ایده های کافی برای پیروزی داریم. بدون مسی کمی قدرت بارسلونا کاهش می یابد، اما ما هنوز یک تیم بزرگ هستیم.

 

بهترین بازیکن جهان؟ ویرژیل فن دایک فصل فوق العاده ای داشت و او بازیکنی بسیار خوب و شگفت انگیز است. اما برای من مسی بهترین است و او سزاوار توپ طلاست. بازی کردن کنار مسی آسان تر است و او باعث راحت تر شدن اوضاع می شود. وقتی مسی توپ را به شما پاس می دهد حاوی پیامی است که حالا باید چه کاری انجام دهید. من سالهاست که بازی مسی را تماشا و به او توجه می کنم.

 

دیدار مقابل اینتر؟ ما واقعا در نیوکمپ قوی هستیم. سعی خواهیم کرد مقابل اینتر به پیروزی برسیم زیرا در سخت ترین گروه قرار داریم. اینتر بازیکنان بزرگی مانند استفان دی فرای و دیگو گودین در ترکیب خود دارد."

 

 

دیدگاه‌ها