کد خبر : 1640841 | 10 مهر 1398 ساعت 23:05 | 57.3K بازدید | 0 دیدگاه

فابیو کاپلو:

می خواستم لیونل مسی را برای یوونتوس جذب کنم

فابیو کاپلو، سرمربی بزرگ ایتالیایی در مورد اولین باری که بازی لیونل مسی را تماشا کرده صحبت کرد.

می خواستم لیونل مسی را برای یوونتوس جذب کنم


به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در اوایل دوران ورزشی خود مورد توجه یوونتوس تحت هدایت فابیو کاپلو قرار داشت و سرمربی شهیر ایتالیایی در دیداری دوستانه تحت تاثیر نبوغ لیونل مسی جوان قرار گرفته بود. اما فرانک رایکارد که نقش زیادی در رشد مسی داشته، علاقه ای به از دست دادن او نداشت و بدین ترتیب مسی هرگز نوکمپ را ترک نکرد.

 

فابیو کاپلو گفت: دسته بندی هایی وجود دارد و مسی، دیگو مارادونا و پله در بین نابغه ها قرار می گیرند، بازیکنانی که خلاقیت هایی داشته اند که دیگران حتی نمی توانند به آن فکر کنند، آنها این خلاقیت را در DNA خود دارند. اولین باری که من با مسی ملاقات کردم، دیدار یوونتوس و بارسلونا بود و 90 هزار تماشاگر در استادیوم حضور داشتند که مسی 16 ساله بود.

 

1161035

 

من بعد از 15 یا 20 دقیقه به فرانک رایکارد نزدیک شدم و از او پرسیدم: "گوش کن، می توانی لیونل مسی را یک سال به من قرض بدهی؟ مسی 16 ساله بود و در آن بازی همه را حیرت زده کرده بود."

 

من می دانستم که بارسلونا سه خارجی داشت و نمی تواند چهارمین بازیکن خارجی را در فهرست خود قرار دهد. اما رایکارد به من گفت: "فابیو نگران نباش، مشکلی برای بازی دادن به وجود ندارد."

 

بارسلونا نیز ترفندهای خاص خود را داشت و لیونل مسی در آن سن و سال نیز نمایش چشمگیری ارائه می داد.

دیدگاه‌ها