کد خبر : 1640916 | 11 مهر 1398 ساعت 12:55 | 68K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا از خریدهای زمستانی رئال مادرید

برنامه‌ریزی برای ژانویه؛ رئال جام می‌خواهد

قرار گرفتن رئال مادرید در قعر جدول گروه A چمپیونزلیگ با وجود صدرنشینی در لالیگا، مدیران رئال را نگران کرده و به فکر تقویت این تیم در ماه ژانویه انداخته.

برنامه‌ریزی برای ژانویه؛ رئال جام می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با اینکه در حال حاضر با 15 امتیاز صدرنشین فصل جدید لالیگا است ولی در لیگ قهرمانان شرایط برای این تیم متفاوت است. رئال با تساوی مقابل کلوب بروخه تنها با یک امتیاز در قعر جدول گروه A لیگ قهرمانان قرار گرفته و این شرایط مدیران باشگاه را به شدت نگران کرده است. در این وضعیت، مدیران ارشد رئال و زین‌الدین زیدان راه‌حل خروج از بحران را تقویت تیم در فرصت نقل و انتقالاتی ژانویه می‌دانند. مارکا نگاهی به برنامه‌های احتمالی رئال برای این فرصت نقل و انتقالاتی کرده.

 

1439863

 

مارکا معتقد است رئال برای شروع باید با شروع ماه ژانویه دست کم دو نفر از بازیکنان فعلی خود را به فروش برساند. وضعیت مالی رئال این تیم را مجبور می‌کند که چند نفر از بازیکنانی که تا اینجا برای این تیم به میدان نرفته و انتظار نمی‌رود به این زودی‌ها مورد استفاده قرار بگیرند را واگذار کند. مارکا معتقد است ماریانو دیاز ( که با وجود درخواست باشگاه مایل به ترک رئال نیست) و براهیم از مهمترین نامزدهای خروج از رئال هستند. این دو باید فضای لازم برای ورود بازیکنان جدید و به خصوص هافبک‌های جدید را در ژانویه 2020 باز کنند.

 

با اینکه زیدان همچنان به دنبال جذب پوگبا است ولی خرید او همچنان غیرممکن به نظر می‌رسد. به این ترتیب نگاه‌ها بار دیگر متوجه کریستین اریکسن ستاره تاتنهام و فان دی بیک، ستاره آژاکس شده و به نظر می‌رسد فان دی بیک از شانس بیشتری برخوردار است. او در تابستان امسال هم به انتقال به رئال بسیار نزدیک شده بود. کاماوینگا، ستاره 16ساله باشگاه فرانسوی رن هم دیگر گزینه‌ای است که مدیران رئال مد نظر قرار داده‌اند. این پدیده فرانسوی احتمالا به تیمهای جوانان رئال ملحق خواهد شد و فورا به تیم بزرگسالان نخواهد پیوست.

 

1439865

 

مارکا می‌گوید کریستین اریکسن از تمدید قرارداد با تاتنهام خودداری کرده و منتظر تماس نهایی رئال است اما به گزارش این روزنامه تنها گزینه مد نظر زیدان و رئال اریکسن نیست. برخی از منتقدین زیدان در مادرید معتقدند او باید به ستاره‌های جوان فعلی این تیم بیشتر میدان بدهد. در حال حاضر شکی نیست که ستاره‌هایی مثل ویسینیوس، میلیتائو، یوویچ و رودریگو برای زیدان در رتبه دوم اهمیت قرار دارند و او زمانی که چاره‌ای جز بازی دادن به آنها ندارد، این بازیکنان جوان را به میدان می‌فرستد. درحالیکه همه آنها در موفقیت‌های اخیر نقش مهمی داشته‌اند.

 

1439864

 

به جز اریکسن، دیگر گزینه اصلی زیدان و رئال، فان دی‌بیک، پدیده هلندی آژاکس است. اما چیزی که رئالی‌ها را نگران کرده مصاحبه او با نشریه هلندی VOETBAL است. فان دی بیک در این مصاحبه گفته بود:" من نمی‌خواهم در تعطیلات زمستانی آژاکس را ترک کنم. من کل فصل را در آژاکس سپری خواهم کرد و امسال را با پیراهن آژاکس به پایان خواهم برد. در مورد تیم بعدی‌ام بعد از پایان فصل خواهیم دید که چه خواهد شد. شاید روزی برسد که در تعطیلات زمستانی باشگاهم را عوض کنم ولی این اتفاق امسال نخواهد افتاد". باید دید فلورنتینو پرز و رئال مادرید می‌توانند امسال زمستان نظر دی‌بیک را برگردانند و او را به برنابئو منتقل کنند یا باید فعلا به کریستین اریکسن قناعت کنند.

 

دیدگاه‌ها