کد خبر : 1640992 | 11 مهر 1398 ساعت 20:55 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره عراقی علیه امتیازگیری یاران انصاری‌فرد

مهاجم ایرانی السیلیه قطر در جریان باخت تیمش برابر الدحیل ۹۰ دقیقه بازی کرد.

ستاره عراقی علیه امتیازگیری یاران انصاری‌فرد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار آغازین هفته ششم لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه که همانند تمام مسابقات این فصل کریم انصاری‌‌فرد را از ابتدا در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۸:۱۰ امروز در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به مصاف الدحیل رده دومی رفت.

 

الدحیل که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، در دقیقه ۲۴ با شوت تماشایی خالد محمد صالح از پشت محوطه جریمه دروازه السیلیه را باز کرد ولی در دقیقه ۳۱ عبدالرحمن حسین روی دفع ناقص توپ توسط مدافعان الدحیل، با ضربه فنی دیدنی گل تساوی را برای یاران انصاری‌فرد به ثمر رساند.

 

در نیمه دوم السیلیه یک گل زد که با بازبینی ویدئویی این گل مردود اعلام شد، اما پس از آن و در دقیقه ۸۹ الدحیل با حرکت تکنیکی مهند علی و شوت زمینی این ستاره عراقی گل دوم را به ثمر رساند تا به برتری ۲ بر یک دست یابد و ۱۴ امتیازی شود تا موقتا به صدر جدول لیگ ستارگان قطر صعود کند.

 

یاران انصاری‌فرد با گلی که در دقایق پایانی برابر الدحیل دریافت کردند، سومین شکست را متحمل شدند تا ۷ امتیازی و در رده هفتم جدول لیگ ستارگان بمانند.

 

کریم انصاری‌فرد، ملی پوش ایرانی السیلیه که در این فصل ۳ گل به ثمر رسانده، در دیدار امروز ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش برابر الدحیل بود ولی نتوانست همانند هفته گذشته گلزنی کند.

دیدگاه‌ها