کد خبر : 1640998 | 11 مهر 1398 ساعت 21:22 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی مخالف حضور کونته در رئال مادرید بود؟

آنتونیو کونته، سرمربی فعلی اینتر فصل قبل فاصله زیادی با هدایت رئال مادرید نداشت.

چه کسی مخالف حضور کونته در رئال مادرید بود؟

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته تابستان امسال و بعد از یک سال دوری از دنیای مربیگری، هدایت اینتر را بر عهده گرفت و نتایج تا اینجای فصل نراتزوری نشان داده این تیم انتخاب خوبی داشته است، اما ممکن بود آنتونیو کونته در حال حاضر هدایت رئال مادرید را در دست داشته باشد.

 

1439795

 

نشریه کالچومرکاتو مدعی شد سال گذشته رئال مادرید در دو مقطع قصد داشته برای عقد قرارداد با آنتونیو کونته اقدام کند که سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی کهکشانی ها مخالفت کرده است. ابتدا و بعد از شکست سنگین رئال مادرید با 5 گل در خانه بارسلونا بود که فلورنتینو پرز تصمیم به اخراج خولن لوپتگی گرفت و در ادامه علاقمند به حضور کونته بود، اما سرخیو راموس علاقه ای به رخ دادن این اتفاق نشان نداد.

 

همچنین بعد از انتصاب سانتیاگو سولاری و نتایج نه چندان خوب او، باز هم زمزمه هایی در مورد احتمال مذاکره با آنتونیو کونته شنیده شد که این بار نیز کاپیتان باشگاه مخالفت کرد و در نهایت زین الدین زیدان یک بار دیگر سرمربی رئال مادرید شد.

 

نه سولاری در دوران کوتاه مدت حضور خود نتایج چندان خوبی گرفت و نه زیدان هنوز موفق به ساختن تیمی شبیه به تیم اولین دوره حضور خود در رئال مادرید شده است، با توجه به سوابق درخشان کونته، شاید سرنوشت لوس بلانکوس با هدایت او بهتر از دو گزینه دیگر رقم می خورد.

دیدگاه‌ها