کد خبر : 1641073 | 12 مهر 1398 ساعت 11:40 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال، نیکلاس پپه را خیلی گران خرید

مارتین کیون، ستاره سابق و اسطوره آرسنال با انتقاد از نیکلاس پپه، خرید جدید این باشگاه می‌گوید آرسنال او را به مراتب بیشتر از قیمت واقعی‌اش خریداری کرده است.

آرسنال، نیکلاس پپه را خیلی گران خرید

به گزارش "ورزش سه"، مارتین کیون، ستاره سابق خط دفاعی و اسطوره آرسنال با انتقاد شدید از عملکرد نیکلاس پپه، خرید جدید این باشگاه از لیل فرانسه می‌گوید آرسنال او را به مراتب بیش از قیمت واقعی‌اش خریداری کرده و مدیران لیل وقتی با پرداخت 72 میلیون پوند از طرف آرسنال برای نیکلاس پپه مواجه شده‌اند حتما تا مسیر بانک برای نقد کردن چک آرسنال مدام در حال خندیدن بوده‌اند.

 

1440051

 

آرسنال در تابستان امسال برای جذب نیکلاس پپه، ستاره ساحل‌عاجی و ملی‌پوش باشگاه لیل تلاش زیادی کرد و در نهایت او را با قراردادی 72میلیون پوندی جذب کرد تا پپه به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ آرسنال وارد امیریتس شود.

 

با وجود انتظارات بالایی که در آرسنال از پپه می‌رفت این وینگر ساحل‌عاجی نتوانست انتظارها را برآورده کند و حالا مدتی است با انتقاد مواجه شده است. او در 9 بازی تنها یک گل برای توپچی‌ها زده و آن هم روی پنالتی‌ای بوده که زدن آن توسط اوبامیانگ در اختیار او قرار داده شده بود.

 

مارتین کیون در این باره گفت:" برای خرید پپه پول خیلی زیادی صرف شد. من شک ندارم مدیران لیل وقتی به بانک می‌رفتند تا چک آرسنال را پاس کنند دائم می‌خندیدند. البته هنوز روزهای اول حضور او در آرسنال است و شاید در نهایت وضعیت او تغییر کند ولی من تا حالا چیزی که از او دیده‌ام مطابق انتظاری که داشتم نبوده".

 

ستاره سابق آرسنال در ادامه گفت:" اگر دوران آرسن ونگر را در نظر بگیرید او هرگز مانع از پیشرفت بازیکنان جوان نمی‌شد ولی اتفاقی که این روزها برای بوکایو ساکا می‌افتد از روند دیگری خبر می‌دهد. به نظر من نباید به اسم‌ها و قیمت‌ها توجه کرد و فقط باید عملکرد را در نظر گرفت".

 

دیدگاه‌ها