کد خبر : 1641094 | 12 مهر 1398 ساعت 14:20 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

در حضور مارک ویلموتس و ستاره های ملی؛

تی‌تی‌ها امروز رکورد خود را می‌شکنند؟

تی تی ها امیدوارند یک بار دیگر ورزشگاه یادگار امام را پر از تماشاگر کنند تا رکورد پرتماشاگرترین بازی فصل که در دست خودشان است را یک بار دیگر هم جابجا کنند.

تی‌تی‌ها امروز رکورد خود را می‌شکنند؟

به گزارش "ورزش سه"، آخرین بازی هفته ششم در تبریز برگزار خواهد شد. تیم تراکتور این بار زیر نور پروژکتور از رقیبش میزبانی می‌کند و امیدوار است بتواند این بار پارس جنوبی جم را شکست دهد. آخرین تقابل این دو تیم در هفته ماقبل پایانی لیگ هجدهم برگزار شد و با تساوی 1-1 به پایان رسید؛ دیداری که استقبال خوبی از آن به عمل نیامد و با ناکامی شاگردان ژرژ لیکنز همراه بود.

 

اما حالا اوضاع به شکل دیگری پیش رفته و تراکتور صدر جدول را در اختیار دارد. آن ها با سرمربی ترک تبار خود بدون شکست هستند و حتی گلی هم نخورده و بذر امید به قهرمانی را بیش از هرزمان دیگری در دل تی تی ها زنده کرده اند. اگرچه تراکتور فصل پیش هم چند هفته صدرنشین بود اما شور و شوق حداکثری هواداران تراکتور برای کسب جام قهرمانی لیگ، به لیگ چهاردهم بازمی‌گردد. جایی که با هدایت تونی اولیویرا تا آستانه کسب قهرمانی نیز پیش رفتند اما در نهایت به عنوان دومی رسیدند.

 

آن فصل تراکتوری ها هر بازی بیشتر سکوهای ورزشگاه یادگار امام را پر کرده و به تشویق تیم محبوب خود می‌پرداختند و حالا دوباره شرایط به گونه ای پیش رفته که شور و شوق طرفداران به وضعیت قبلی بازگشته و تبریزی ها در دیدارهای خانه حداقل طبقه اول را به تسخیر خود در می‌آورند. البته در بازی با پرسپولیس که با پیروزی تیم میزبان نیز همراه بود، تی تی ها حتی یک صندلی هم در جایگاه های خود باقی نگذاشتند تا عدد 80 هزار تماشاچی را به ثبت برسانند.

 

این رقمی است که سبب شده تراکتور صاحب پرتماشاگرترین بازی لیگ نوزدهم تاکنون باشد. برگزاری دربی با فروش تنها 57 هزار بلیت به دستور شورای تامین، سبب تداوم رکورد تی تی ها شد و حالا احتمال دارد این رکورد جابجا بشود. روز گذشته سایت ترانسفر مارکت تراکتور را پنجمین باشگاه پرتماشاگر دنیا قلمداد کرد و ساعاتی بعد نیز مارک ویلموتس خبر از حضورش در تبریز برای تماشای بازی تراکتور - پارس داد تا انگیزه هواداران آذربایجانی برای تماشای بازی تیم محبوبشان بیشتر و بیشتر بشود.

 

طبق اعلام سایت بلیت فروشی، حدود 40 هزار بلیت از طریق سامانه اینترنتی فروخته شده است اما فروش کاغذی بلیت در تبریز به تراکتوری ها کمک می کند تا بتوانند دوباره رکوردشکنی کنند. بلیت هایی که با قیمت 5 هزار تومان در سایت فروخته می شود و این امکان را به هواداران می دهد تا بازی تیم محبوب خود و ستاره های پرتعداد آن را از نزدیک به نظاره بنشینند.

دیدگاه‌ها