کد خبر : 1641105 | 12 مهر 1398 ساعت 15:21 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تی ان تی

جانشین احتمالی والورده از آرژانتین می آید

مارسلو گایاردو سرمربی بسیار موفق ریورپلاته، گزینه اول سران بارسا برای جانشینی ارنستو والورده محسوب می شود.

جانشین احتمالی والورده از آرژانتین می آید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل جاری را خوب شروع نکرد و هرچند در سه بازی اخیر خود به سه برد متوالی دست یافته اما انتقادات از ارنستو والورده سرمربی باشگاه همچنان ادامه دارد. او بیشتر تاوان دو ناکامی سنگین اخیر در لیگ قهرمانان را پس می دهد. بارسا با هدایت او در دو سال گذشته با دو شکست تحقیرآمیز برابر رم و لیورپول از دور رقابت ها حذف شده و والورده کمتر مقبولیتی بین هواداران و کارشناسان دارد.

 

 

1439914

 

 

امسال آخرین فرصت والورده برای قهرمان کردن بارسا در چمپیونزلیگ است و اگر او به این هدف نرسد، برکناری اش قطعی خواهد بود. طبق ادعای شبکه تی ان تی اسپورتس آرژانتین، مارسلو گایاردو سرمربی ریولاته گزینه اول جانشینی والورده در بارسلونا محسوب می شود.

آرژانتینی بودن او نیز به دلیل حضور مسی در بارسا،  یک مزیت است. گایاردو ارتباط بسیار خوبی با مسی دارد و حضور او در بارسا قطعا با استقبال مرد سال دنیا در سال 2019 مواجه خواهد شد.

گایاردو در 4 سال اخیر که هدایت ریور را برعهده دارد، توانسته این تیم را دو بار قهرمان جام لیبرتادورس کند و به پرافتخارترین مربی تاریخ ریورپلاته تبدیل شده است. تیم او چهارشنبه شب با برتری 2-0 بر بوکاجونیورز در نیمه نهایی لیبرتادورس، در آستانه صعودی دیگر به فینال این رقابت ها قرار دارد. او امسال در میان نامزدهای بهترین مربی سال فیفا نیز قرار داشت.

 

 

1360044

دیدگاه‌ها