کد خبر : 1641116 | 12 مهر 1398 ساعت 15:51 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

در روز غیبت فرشاد احمدزاده

امیری- سروش رفیعی؛ فرصت اثبات در چمن سبز

شماره هفت محبوب پرسپولیس امیدوار بود که در ترکیب این تیم برای فصل نوزدهم نیز حاضر شود اما کالدرون در اردوی ترکیه او را از جمع شاگردانش خط زد.

امیری- سروش رفیعی؛ فرصت اثبات در چمن سبز

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی در دوران کوتاه حضورش در پرسپولیس توانسته بود محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران این تیم به خود اختصاص دهد و گلزنی در دربی یکی از اتفاقاتی بود که بیش از گذشته او را به بازیکن موردعلاقه هواداران تبدیل کرده بود.


سروش رفیعی که پیش از این با سابقه نیم فصل حضور در پرسپولیس و تجربه قهرمانی با این تیم، راهی قطر شده بود تا شرایط مالی خود را بعد از دردسرهایی که پشت سر گذاشته بود و باعث شده بود تا از حیث مالی دچار خسارت شود را جبران کند، بار دیگر به پرسپولیس پیوست و با تحمل نیم فصل تمرین و تحمل دوران محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم، حضور دوباره در ترکیب را تجربه کند.


سروش هرچند فرصت‌های کوتاهی را توسط برانکو برای حضور در ترکیب اصلی به دست می‌آورد اما با حضور کالدرون امیدواری‌اش بیشتر شد. با این حال در نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس دست به اقدام عجیبی زد و بدون هماهنگی با کادرفنی خریدهایی به تیم اضافه کرد که باعث شد جا برای نفرات قبلی تنگ‌تر شود.


وحید امیری و فرشاد احمدزاده دو هافبکی بودند که با حضور دوباره‌شان در این تیم ترافیک را در خط میانی بیشتر کردند. تمدید قرارداد با بشار رسن نیز دیگر اتفاقی بود که می‌توانست یکی از ستاره‌های این تیم را در لیست خروج قرار دهد و در نهایت قرعه به نام سروش رفیعی افتاد.


سروش رفیعی اکنون یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود برخی اختلاف نظرها در بین تیم و بازیکنان مربوط به جدایی اوست. بازیکنی که با شماره هفت این تیم به محبوبیت ویژه‌ای نزد هواداران دست یافته بود و زمانی که خبر مربوط به جدایی‌اش از تیم اعلام شد، مدعی شده بود که این اتفاق غیرحرفه‌ای و از سوی کادرفنی نبوده. رفیعی باشگاه را مقصر این اقدام می‌دانست و اعلام کرد آنها (مشخصا ایرج عرب) با خرید غیر منطقی در پست‌هایی که بازیکن در اختیار داشتند باعث جدایی او از این تیم شدند.


اکنون در دیدار امروز دو تیم سروش رفیعی در روزی که فرشاد احمدزاده به دلیل محرومیت غایب است، می‌تواند یک تقابل ویژه دیگر را اینبار برابر وحید امیری رقم بزند. بازیکنی که کالدرون در خصوص دلیل جدایی‌ سروش رفیعی با صراحت اعلام کرده بود وقتی شما وحید امیری را دارید باید یکی از بازیکنان خط میانی را کنار می‌گذاشتید و این بازیکن به نظر من سروش رفیعی بود.


شماره هفت کنونی شهرخودرو در شرایطی که امروز از سوی یحیی گل محمدی مجوز حضور در ترکیب اصلی را به دست بیاورد، مسلما در جنگ فانتزی برابر وحید امیری قرار خواهد گرفت و به دنبال این است تا به سرمربی آرژانتینی نیمکت پرسپولیس ثابت کند، جدایی‌اش از این تیم یک تصمیم اشتباه از سوی او بوده است.

دیدگاه‌ها