کد خبر : 1641126 | 12 مهر 1398 ساعت 15:59 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

نویر همچنان گلر اول

یواخیم لوو و تعیین تکلیف دروازه تیم ملی آلمان

یوآخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان امروز فهرست بازیکنان تیمش برای بازی مقدماتی یورو 2020 برابر استونی و مصاف دوستانه مقابل آرژانتین را اعلام کرد و گفت که نویر گلر اول تیمش برابر استونی خواهد بود.

یواخیم لوو و تعیین تکلیف دروازه تیم ملی آلمان

به گزارش "ورزش سه"، در چند وقت اخیر بحث دروازه بان اول مانشافت به یک سوژه داغ رسانه ای تبدیل شده است. مارک آندره تراشتگن گلر بارسا مدعی شده است که او باید به جای نویر دروازه بان تیم ملی آلمان باشد. نویر و باشگاه بایرن اما واکنشی منفی نسبت به این قضیه نشان دادند و حتی اولی هوینس رئیس بایرن تهدید کرد که اگر نویر دروازه بان فیکس آلمان نباشد، به تیم ملی بازیکن نخواهد داد.

یواخیم لوو سرمربی مانشافت اما امروز از اینکه دو دروازه‌بان خوب مثل نویر و تراشتگن را در تیمش دارد ابراز خوشحالی کرد.

 

 

1439852

 

 

لوو ضمن اعلام تازه‌ترین لیست تیم ملی فوتبال آلمان برای دو بازی پیش‌روی این تیم درباره وضعیت پست دروازه‌بانی مانشافت که اخیراً حاشیه‌ساز شده است، گفت: پس از صحبتی که با دو دروازه‌بان داشتم، تصمیم گرفتم مارک‌آندره تِراشتگن در بازی دوستانه با آرژانتین در درون دروازه ما بایستد و از نویر هم در بازی با استونی در مرحله انتخابی یورو 2020 استفاده کنم.

همه ما باید بابت داشتن دو دروازه‌بان در سطح کلاس جهانی یعنی نویر و تراشتگن خوشحال باشیم. من نگرانی خاصی بابت این پست ندارم به خصوص اینکه می‌دانیم کوین تراپ و برند لنو هم می‌توانند چه کارهایی انجام دهند. با این حال تأکید می‌کنم که نویر کاپیتان ما است، بنابراین اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در بازی‌های مرحله انتخابی یورو  مانوئل دروازه‌بان اول ما است. اصل عملکرد البته برای تک‌تک بازیکنان اعمال می‌شود و همه باید با هم رقابت کنند.»

 

تیم ملی فوتبال آلمان چهارشنبه هفته پیش‌رو در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک در دیداری دوستانه پذیرای آرژانتین است و چهار روز پس از این بازی در مرحله انتخابی یورو 2020 در دیداری خارج از خانه به مصاف استونی می‌رود.

 

 

1440097

 

 

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی آلمان:

 

دروازه بانان

نویر - تراشتگن - لنو

 

مدافعان

هکتور - گینتر - جاناتان تاه - کلوسترمن - زوله - هالستنبرگ - استارک

 

هافبک ها و مهاجمین

کیمیچ - هاورتز - کروس - ورنر - برنت - رویس - امیری - والدشمیت - امره جان - گوندوگان - گنابری

دیدگاه‌ها