کد خبر : 1641204 | 12 مهر 1398 ساعت 19:14 | 54.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین اخراجی لیگ برتر

فوری: بگوویچ از هدایت گل‌گهر برکنار شد

وینکو بگوویچ سرمربی گل گهر سیرجان پس از شکست برابر استقلال تهران از هدایت گل گهر برکنار شد.

فوری: بگوویچ از هدایت گل‌گهر برکنار شد

به گزارش ورزش سه و به نقل از تیتر ورزشی ، یک منبع آگاه با اعلام این خبر گفت: با توجه به نتایج ضعیف وینکو و کسب سه امتیاز از شش بازی لیگ برتر و حذف از جام حذفی مدیران باشگاه وینکو را برکنار کرده اند.


گفته می شود سرمربی گل گهر ظرف روزهای آینده معرفی می‌شود و از گزینه های مطرحی چون برانکو، جلالی، تقوی ، فیروز کریمی و علی دایی به عنوان گزینه های گل گهر نام برده می‌شود.


بگوویچ که چهارمین فصل خود را در گل گهر پشت سر می‌گذاشت سال گذشته با نتایج خوب با این تیم آبی‌پوش به عنوان اولین تیم راهی لیگ برتر شد و در حالیکه بعد از دو تساوی، به نظر لیگ را خوب آغاز کرده بود با شکست‌های متوالی، موقعیت خود را متزلزل دید و شغلش را از دست داد. زمزمه های برکناری وینکو از هفته پیش شنیده شده بود و با پیروزی استقلال مقابل گل گهر قطعی شد.


این مربی که سال 1379 در ایران حاضر است، در بیستمین سال حضور در ایران در شرایطی به کرواسی بدرقه می‌شود که برکناری او اولین تغییر روی نیمکت مربیان در فصل نوزدهم محسوب می شود.


وینکو با دو نسل از فوتبالیست های ایران کار کرده وشاگردان دوره اول حضور او در ایران، اکثرا بازنشسته شده یا مشغول مربیگری هستند. به نظر می‌رسد گل گهر آخرین ایستگاه وینکو بگوویچ در ایران بوده است، مربی ای که دوست داشت در لیگ برتر از کیفیت خود دفاع کند.

دیدگاه‌ها