کد خبر : 1641214 | 12 مهر 1398 ساعت 19:33 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرون رمزی و توصیف جالب از خوشامدگویی رونالدو

آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس در مورد نحوه برخورد کریستیانو رونالدو با خودش صحبت کرد.

آرون رمزی و توصیف جالب از خوشامدگویی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آرون رمزی فصل قبل با باشگاه آرسنال به پایان رسید و وی در نهایت با قراردادی آزاد در اواخر فصل قبل با یوونتوس به توافق رسیده و در ابتدای تابستان به این تیم پیوست. آرون رمزی مدعی شد رونالدو در بدو ورود تلاش کرده رابطه دوستانه‌ای با وی برقرار کند و یخ رابطه بین طرفین را بشکند. همچنین آرون رمزی هدف همه بازیکنان یوونتوس را فتح تمامی جام‌های ممکن در فصل پیش رو توصیف کرد.

 

آرون رمزی گفت: "کریستیانو رونالدو مانند دیگر بازیکنان با من برخورد کرده و بعد از ورود من به رختکن خوشامد گفت. البته رونالدو یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال به شمار می‌آید، اما او یک انسان نرمال و عادی است.

 

1440186

 

رونالدو خیلی سریع یخ رابطه بین ما را شکست و طوری رفتار کرد که انگار من دارم با یک بازیکن عادی و مانند دیگر بازیکنان صحبت می‌کنم. در کل یک احساس همانند خانواده در کل باشگاه یوونتوس وجود دارد.

 

هدف یوونتوس در فصل جاری؟ تمام تلاش ما بازیکنان به این ختم می‌شود که در تمام بازی‌های پیش رو پیروز شده و بتوانیم همه جام‌های ممکن را کسب کنیم. همه بازیکنان دارای تمرکزی بالا برای انجام کارهایی که به آنها محول شده هستند. حالا من یک فرصت باورنکردنی در یک باشگاه بزرگ دارم. من فقط می‌خواهم اکنون بخشی از این باشم و امیدوارم بتوانم به هم تیمی‌هایم و باشگاه یوونتوس کمک کنم تا در رقابت‌های بزرگ به موفقیت دست یابند.

 

دیدار با اینتر؟ آنتونیو کونته واقعا این تیم را سازماندهی کرده است و آنها هنوز هیچ امتیازی را از دست نداده‌اند. بازی برابر اینتر دشوار خواهد بود زیرا آنها بازیکنان خوبی از جمله بازیکنانی که من از زمان حضورم در آرسنال آنها را خیلی خوب می شناسم، دارند."

دیدگاه‌ها