کد خبر : 1641225 | 12 مهر 1398 ساعت 20:00 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی از ناپولی جدا خواهد شد؟

اخبار حاکی از احتمال قطع همکاری کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی با این تیم است.

آنچلوتی از ناپولی جدا خواهد شد؟


به گزارش "ورزش سه"، پس از امضای قرارداد ناپولی در تابستان امسال با بازیکنانی چون کاستاس مانولاس و هیروینگ لوزانو، به نظر می رسید آنها یکی از شانس های اصلی فتح سری آ باشند، اما ناپولی فصل را خوب آغاز نکرده و بعد از دو شکست تا هفته ششم، شش امتیاز از اینتر صدرنشین کمتر دارد.

 

1433610

 

امروز نشریه کوریره دلا اسپورت مدعی شد اگر تا پایان فصل کارلو آنچلوتی قادر به برآورده کردن انتظار مدیران این باشگاه نباشد، احتمال قطع همکاری طرفین در تابستان سال 2020 وجود دارد. باخت در سری آ مقابل کالیاری و تساوی غیرمنتظره در لیگ قهرمانان در خانه خنت، باعث دشوار شدن شرایط ناپولی شده و اخبار در مورد بروز تنش میان لورنزو اینسینیه، کاپیتان این تیم و کارلو آنچلوتی نیز منتشر شده است.

 

بعد از هشت سال قهرمانی متوالی یوونتوس در سری آ، از ناپولی به عنوان یکی از نامزدهای مهم برای پایان دادن به سلطه بیانکونری نام برده می شد، اما آنها شروع چندان خوبی نداشته اند و در همین ابتدای فصل فاصله قابل توجهی با تیم های بالای جدول پیدا کرده اند.

 

همچنین بروز برخی تنش ها در رختکن ناپولی باعث شد شرایط برای ادامه کار کارلو آنچلوتی دشوار شود و شاید این آخرین ماه های حضور او در سن پائولو باشد.

دیدگاه‌ها