کد خبر : 1641315 | 13 مهر 1398 ساعت 01:30 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر کاراته وان روسیه

عسکری از رسیدن به دیدار نهایی بازماند

نماینده وزن 75- کیلوگرم کاراته کشورمان با شکست در دیدار نیمه‌نهایی ششمین مرحله مسابقات لیگ برتر کاراته وان روسیه، برای کسب نشان برنز تلاش خواهد کرد.

عسکری از رسیدن به دیدار نهایی بازماند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز نخست از ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 از جمعه 12 مهرماه با حضور 642 کاراته کا از 85 کشور در مسکو روسیه آغاز شد و بهمن عسگری با شکست در دیدار نیمه نهایی، روز یکشنبه باید برای کسب مدال برنز به مصاف رقیب خود برود.
 

در رقابت‌های وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری ابتدا با نتیجه 3 بر صفر از سد داستونبک اوتوبالایف از ازبکستان گذشت و در دور دوم نیز پس از تساوی صفر-صفر مقابل ریوتا ناکامورا از ژاپن در هانتی به برتری رسید.

 

عسکری در دور سوم نیز پس از تساوی صفر-صفر مقابل لورنزو پیترومارچی از ایتالیا، در هانتی از سد حریف خود گذشت. او در دور چهارم نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل توماس اسکات از آمریکا پیروز شد تا به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند.

 

کاراته‌کا شایسته کشورمان در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف رافائل آقایف، دارنده 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز جهان رفت و با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد تا روز یکشنبه برای کسب نشان برنز به روی تاتامی برود.

 

در همین وزن علی‌اصغر آسیابری دیگر نماینده کشورمان در نخستین دیدار خود به مصاف انیس گاریبویچ از کرواسی رفت که پس از تساوی 6-6 با قانون سنشو مغلوب حریف خود شد. با شکست کاراته‌کا کروات، آسیابری از دور مسابقات کنار رفت.

 

پیش از این سارا بهمنیار با برتری مقابل تمامی رقبای خود به دیدار نهایی صعود کرده بود و طراوات خاکسار نیز به دیدار رده‌بندی رسیده بود. مجید حسن‌نیا، امیر مهدی‌زاده، امیررضا میرزایی، هامون درفشی‌پور، سیدعلی کریمی، نگین باقری و فاطمه صادقی از دور رقابت‌ها کنار رفته بودند.

دیدگاه‌ها