کد خبر : 1641330 | 13 مهر 1398 ساعت 09:40 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری

اوزیل می‌تواند بازی کند ولی تضمین نمی‌دهم

اونای امری سرمربی آرسنال می‌گوید مسوت اوزیل ستاره آلمانی این تیم می‌تواند در سیستم او بازی کند ولی با این‌حال از موقعیت تضمین‌شده‌ای در آرسنال برخوردار نیست و باید با ستاره‌های جوان تیم رقابت کند.

اوزیل می‌تواند بازی کند ولی تضمین نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، سرمربی آرسنال می‌گوید مسوت اوزیل، ستاره آلمانی جنجالی این تیم می‌تواند در سبک فوتبال مورد نظر او در این تیم بازی کند ولی این به معنای جایگاه تضمین‌شده او در آرسنال نیست و اوزیل باید برای به میدان رفتن با پیراهن توپچی‌ها با ستاره‌های جوان این تیم رقابت کند.

 

1440014

 

در جریان پیروزی 4-0 آرسنال مقابل استاندارد لیژ در لیگ اروپا، در بازی‌ای که آرسنال با بازیکنان جوانش نمایش عالی‌ای داشت مسوت اوزیل در فهرست آرسنال در این بازی جایی نداشت. در بازی قبلی توپچی‌ها مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر هم نام مسوت اوزیل در فهرست بازیکنان این تیم به چشم نمی‌خورد.

 

اونای امری که در آستانه دیدار آرسنال با بورنموث در روز یکشنبه با خبرنگاران صحبت می‌کرد درباره او گفت: "اوزیل می‌تواند در سیستمی که من می‌خواهم بازی کند ولی ما حالا بازیکنانی داریم که در همه پست‌های موجود در زمین قابلیت بالایی دارند و رقابت برای راه یافتن به ترکیب سخت شده است".

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: "حالا همه بازیکنان آرسنال مثل هم هستند و من می‌خواهم آنها در تمرین تلاش کنند و با پشتکار و تلاش جایگاه خودشان را در فهرست تیم و در بین یازده نفر اول بدست بیاورند".

 

دیدگاه‌ها