کد خبر : 1641414 | 13 مهر 1398 ساعت 13:50 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت ریوالدو از مربی‌گری زیدان در رئال

ریوالدو، اسطوره برزیلی بارسلونا درباره شایعات مطرح شده درباره منصوب شدن مائوریسیو پوچتینو به عنوان سرمربی رئال مادرید می‌گوید حضور او روی نیمکت رئال در حال حاضر زودهنگام خواهد بود.

حمایت ریوالدو از مربی‌گری زیدان در رئال

به گزارش "ورزش سه"، این روزها با اینکه رئال مادرید با هدایت زین‌الدین زیدان در صدر جدول لالیگا ایستاده ولی فشارها بر روی این تیم در اسپانیا به اوج خود رسیده است و گزارش‌های متعدد در رسانه‌های اسپانیایی حاکی از آن است که احتمال خروج زیدان از رئال وجود دارد. از جمله گزینه‌هایی که در اسپانیا به عنوان جانشین‌ احتمالی زیدان مطرح شده مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام بوده است.

 

1440048

 

مطرح شدن این اخبار از سوی دیگر هواداران تاتنهام را نگران سرمربی‌ آرژانتینی‌شان کرده. اما ریوالدو، اسطوره برزیلی باشگاه بارسلونا در مصاحبه اخیر خود درباره این موضوع صحبت کرده و می‌گوید با اینکه پوچتینو مربی طراز اولی است ولی حضور روی نیمکت برنابئو در حال حاضر برای او زودهنگام خواهد بود.

 

ریوالدو در این باره گفت: "همه می‌دانیم که پوچتینو سرمربی خوبی است و می‌تواند در آینده برای رئال گزینه مناسبی باشد ولی به نظر من در حال حاضر وقت چنین انتقالی نیست. زیدان هنوز در حال تلاش است تا بتواند اوضاع رئال را رو به‌ راه کند و به موفقیتی که در دوره اول حضورش روی نیمکت این تیم به‌دست آورده بود دست یابد".

 

1399134

 

اسطوره برزیلی در ادامه گفت: "رئال مادرید باید توجه‌اش را به بازسازی تیم و متحد کردن بازیکنان زیر نظر سرمربی فعلی‌اش معطوف کند نه اینکه به دنبال مربی جدید باشد".

 

دیدگاه‌ها