کد خبر : 1641445 | 13 مهر 1398 ساعت 15:30 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل اوون:

سولسشر آگاهانه منچستر را تضعیف کرده است

ستاره ملی پوش سابق لیورپول و منچستریونایتد معتقد است که اوله گنار سولسشر عامدانه تیمش را از ستاره ها خالی کرده است.

 سولسشر آگاهانه منچستر را تضعیف کرده است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد پس از گذشت 7 هفته از لیگ برتر با کسب تنها 9 امتیاز در رده دهم لیگ برتر قرار دارد. این ضعیف ترین شروع تاریخ یونایتد در لیگ برتر است. همچنین آنها از ماه مارس گذشته نتوانسته اند در خانه حریفان به پیروزی برسند و فردا باید در زمین نیوکاسل به میدان بروند. یونایتد پنجشنبه در لیگ اروپا برابر آلکمار نیز به تساوی بدون گل دست یافت درحالی که حتی یک شوت درون چارچوب هم نداشت.

 

 

1440478

 

 

تقریبا هیچکس برای منچستر شانس قهرمانی در لیگ را قائل نیست و این تیم بر خلاف دهه 90 و اوایل هزاره جدید، دیگر ترسی در رقبا ایجاد نمی کند.

 

مایکل اوون در مورد شرایط فعلی منچستریونایتد دیدگاه جالبی دارد:« بله، از نظر من منچستریونایتد در حال حاضر به تیمی متوسط تبدیل شده است و فکر نمی کنم در پایان فصل حتی جزو شش تیم بالای جدول باشد. این بدترین منچستریونایتد در دهه های اخیر است؛ حتی بدتر از یونایتد قبل از سر الکس فرگوسن.»

 

اوون ادامه داد:« در پنج شش سال اخیر یونایتد سال به سال افت کرده و شاید نمی شد بدتر از این برای چنین باشگاهی اتفاق بیفتد. نکته ای که می خواهم روی آن تاکید کنم این است که سولسشر آگاهانه اقدام به تضعیف منچستر در فصل جاری کرده است. او الکسیس سانچس، اسمالینگ، هررا، لوکاکو و دارمیان را رد کرد و معتقدم بر این عقیده است که برای حرکت به سمت جلو باید ابتدا چند قدم به عقب برداشت.»

 

 

1437712

 

دیدگاه‌ها