کد خبر : 1641461 | 13 مهر 1398 ساعت 17:42 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

والدانو:

فاتی من را به یاد رائول گونزالس می اندازد

سرمربی آرژانتینی سابق رئال مادرید ضمن تمجید از پدیده 16 ساله بارسا او را با رائول مقایسه کرد.

فاتی من را به یاد رائول گونزالس می اندازد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی ماه گذشته بود که با حضور در ترکیب بارسا برابر رئال بتیس توانست چشم ها را به خود خیره کند. در همین مدت اندک او رکورد دومین بازیکن جوان تاریخ بارسا و نیز جوان ترین گلزن تاریخ بارسا در لیگ قهرمانان را به نام خود ثبت کرده است. 

فاتی در 16سالگی مدعی پوشیدن پیراهن تیم بزرگسالان اسپانیا است و یکی از امیدهای آینده آبی اناری ها محسوب می شود. برخی پا را فراتر گذاشته و معتقدن فاتی می تواند وارث تاج  و تخت لیونل مسی شود. 

 

 

1434423

 

 

خورخه والدانو بازیکن و سرمربی سابق رئال که فصل 94-1993 به رائول گونزالس 17 ساله(اسطوره رئال) میدان داد، در تمجید از آنسو فاتی به اوندا سرو گفت:« چیزهای کمی در فوتبال این روزها وجود دارد که بتوانند من را به وجد بیاورند و یکی از آنها آنسو فاتی است. او من را متحیر کرده است و بسیار به یاد رائول می اندازد.

من به رائول در 17 سالگی برابر ساراگوسا میدان دادم چرا که با همان سن اندک قادر بود هم آرامشش را حفظ کند و هم اینکه توانایی هایش را در حساس ترین لحظات نشان دهد. فاتی هم به اینگونه است و خوب می داند چه زمانی باید به دفاع حریف بزند و چه زمانی متوقف شود. فاتی به طرز عجیبی پخته بازی می کند و کیفیتی فوق العاده دارد.»

 

دیدگاه‌ها