کد خبر : 1641466 | 13 مهر 1398 ساعت 16:32 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم شهریار برای دوری از هیاهوی فوتبال؛

بعید است علی دایی فعلا برگردد!

باشگاه گل‌گهر سیرجان امید زیادی به حضور اسطوره فوتبال ایران در این تیم دارد ولی احتمال بازگشت او به لیگ برتر کم است.

بعید است علی دایی فعلا برگردد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از باخت شب گذشته گل‌گهر برابر استقلال، مسئولان باشگاه سیرجانی تصمیم به اخراج وینکو بگوویچ گرفتند تا با یک تغییر روی نیمکت خود به روند ناکامی‌هایشان پایان دهند.

 

ساعاتی پس از اخراج وینکو، اخباری مبنی بر مذاکره باشگاه گل‌گهر سیرجان با علی دایی و تمایل این سرمربی و پیشکسوت فوتبال برای حضور در تیم سیرجانی اعلام شد ولی ظاهرا بعید است این اتفاق رخ بدهد و شهریار جانشین بگوویچ شود.

 

با توجه به برگزاری تمرینات گل‌گهر سیرجان در تهران، این احتمال وجود داشت که علی دایی به پیشنهاد مسئولان این باشگاه پاسخ مثبت دهد ولی بنابر شنیده‌ها، اسطوره فوتبال ایران فعلا  تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر و فعالیت در تیم‌ها ندارد تا مدتی در آرامش کارهای اقتصادی خود را دنبال کند.

 

امروز مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان از توافق اولیه با علی دایی خبر دادند، اما احتمال اینکه سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس و فصل گذشته سایپا این پیشنهاد را بپذیرد و هدایت گل‌گهر را عهده‌دار شود، بسیار کم است.

 

البته علی دایی هنوز به طور قطعی جواب رد به مسئولان باشگاه گل‌گهر نداده و در حال بررسی بیشتر این پیشنهاد است ولی آنچه که مشخص است، به نظر می‌آید او فعلا به هیاهوی فوتبال ایران بازنگردد.

دیدگاه‌ها