کد خبر : 1641559 | 13 مهر 1398 ساعت 20:27 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی شاگردان ژاوی در کلاسیکو قطر؛

السد دوباره ۴ گل خورد و باخت!

شاگردان ژاوی برای دومین بازی پیاپی متحمل شکست سنگینی شدند و نتیجه را به الریان واگذار کردند.

السد دوباره ۴ گل خورد و باخت!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته ششم لیگ ستارگان قطر، تیم‌های السد و الریان که به ترتیب در رده‌های سوم و پنجم جدول قرار داشتند، از ساعت ۱۸:۱۰ امشب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار گرفتند.

 

شاگردان ژاوی که در این فصل چهار بازی انجام داده و در تمام مسابقات‌شان موفق به کسب برتری شده بودند، در دقیقه ۲۵ مسابقه خانگی امشب روی توپ ارسالی از کرنر و شوت والی تماشایی گابریل مرکادو، مدافع آرژانتینی الریان دروازه خود را باز شده دیدند.

برتری الریان کمتر از سه دقیقه ادامه داشت و السد روی سانتر زمینی حسن الهیدوس، دفع ناقص مدافعان الریان و پاس به عقب زیبای اکرم عفیف، با شوت فنی دقیق نام تائه هی گل تساوی را به ثمر رساند.

در حالی که نیمه اول با تساوی رو به پایان بود، در دقیقه ۴۳ الریان ضد حمله سریعی زد و با شوت ریباند شده یاسین ابراهیمی، با گل مشکوک به آفساید رودریگو تاباتا پیش افتاد و با برتری به رختکن رفت.

 

بغداد بونجاح در دقیقه ۵۴ روی توپ ارسالی بوعلام خوخی از میانه زمین با ضربه سر کار را به تساوی کشید، اما چهار دقیقه پس از آن روی حرکت زیبای یاسین ابراهیمی و پاس به عقب او، عبدالعزیز حاتم شوت‌زنی کرد که با اشتباه عجیب سعد الشیب گلر ملی‌پوش السد، توپ وارد دروازه این تیم شد تا الریان برای سومین بار در این مسابقه پیش بیفتد.

 

1440661

 

یاسین ابراهیمی که در این مسابقه فوق‌العاده کار کرده و روی گل‌های تیمش موثر بود، در دقیقه ۷۰ با حرکت تکنیکی و جای گذاشتن دو مدافع السد، با شوت پای چپ گل چهارم الریان را به ثمر رساند تا السد با دو گل پیش بیفتد.

 

شاگردان ژاوی که چهار شب قبل در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۴ بر یک در استادیوم جاسم بن حمد مقابل الهلال شکست خورده بودند، امشب هم در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب الریان شدند تا نخستین باخت فصل را پس از چهار پیروزی تجربه کنند و با ۱۲ امتیاز پایین‌تر از تیم‌های الدحیل و العربی در رده سوم جدول لیگ ستارگان قطر بمانند.

دیدگاه‌ها