کد خبر : 1641601 | 14 مهر 1398 ساعت 00:54 | 314.8K بازدید | 0 دیدگاه

ضربه سر اشتباهی چرخید؛

طارمی با گل به خودی و اخراجی به ایران می‌آید!

مهاجم ایرانی ریو آوه در جریان تساوی تیمش مقابل پورتیموننس گل به خودی زد ولی توانست یک اخراجی هم بگیرد.

طارمی با گل به خودی و اخراجی به ایران می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته دوم لیگ کاپ پرتغال در گروه C ، تیم ریو آوه که پس از پنج مسابقه دوباره مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب داشت، از ساعت ۲۳ شنبه شب در ورزشگاه مونیسیپال د پورتیمائو به مصاف تیم پورتیموننس رفت.

برونو موریرا در دقیقه ۳۳ برای ریو آوه گلزنی کرد تا یاران طارمی در نیمه اول دیدار با پورتیموننس به برتری یک بر صفر دست یابند.

 

اما با گذشت تنها سه دقیقه از شروع نیمه دوم، پورتیموننس صاحب یک ضربه کرنر شد که توپ ارسالی از جناح چپ زمین با عبور از روی سر بازیکنان دو تیم و گلر ریو آوه، با ضربه سر اشتباه مهدی طارمی همراه شد تا این مهاجم ایرانی دروازه تیم خودی را باز کند.

 

در دقیقه ۸۱ روی دفع اشتباه بازیکنان پورتیموننس، مهدی طارمی با فرصت‌طلبی و توپ‌ربایی درآستانه تک به تک شدن و گلزنی قرار گرفت ولی لوکاس فرناندز، هافبک برزیلی حریف قبل از ورود مهاجم ایرانی به محوطه جریمه روی او خطا کرد تا با کارت قرمز داور مواجه شود.

 

1440710

 

در ادامه بازی گلی به ثمر نرسید تا دیدار پورتیموننس و ریو آوه با تساوی یک بر یک به اتمام برسد و هر دو تیم با کسب این نتیجه، ۴ امتیازی شوند و به ترتیب در رده‌های اول و دوم گروه C لیگ کاپ پرتغال قرار بگیرند.

 

مهدی طارمی در حالی برابر پورتیموننس گل به خودی زد و منجر به اخراج بازیکن حریف شد که در ۴ مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال ۳ گل به ثمر رسانده و ۵ پنالتی گرفته است و حالا با اتمام بازی تیمش در لیگ کاپ باید به تهران آمده تا در اردوی تیم ملی شرکت کند.

 

1440705

 

دیدگاه‌ها