کد خبر : 1641674 | 14 مهر 1398 ساعت 13:08 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب احتمالی اینتر و یوونتوس در بازی امشب

دو تیم اینتر و یوونتوس امشب در حساس ترین بازی هفته سری آ به مصاف هم می روند.

ترکیب احتمالی اینتر و یوونتوس در بازی امشب

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در مهم ترین دیدار این هفته سری آ در ورزشگاه سن سیرو میزبان یوونتوس خواهد بود. اینتری ها با 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و یوونتوس با دو امتیاز کم تر مهم ترین تعقیب کننده نراتزوری محسوب می شود.

 

آنتونیو کونته در این بازی برای اولین بار با تیم سابق خود روبه رو می شود. او می خواهد آمار قهرمانی 100 درصدی خود با یوونتوس را این بار با اینتر حفظ کند.

 

الکسیس سانچس در بازی هفته گذشته اینتر مقابل سمپدوریا با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد و بازی امشب تیمش را از دست داده است. اما سوال بزرگ در خط حمله اینتر در مورد لوکاکو است که با یک مصدومیت عضلانی رو به رو است. مصدومیتی که باعث شد لوکاکو دیدار مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان را از دست بدهد.

 

1440808

 

این مهاجم به تیم ملی بلژیک هم دعوت شد اما او هنوز هم حضورش در بازی امشب نا مشخص به نظر می رسد. اگر لوکاکو به دیدار مقابل یوونتوس نرسد تنها گزینه کونته برای جانشینی او متئو پولیتانو خواهد بود. یک تردید دیگر برای کونته وجود دارد و آن هم انتخاب یک نفر بین دنیلو دی آمبروزیو و آنتونیو کاندروا برای جناح راست است.

 

در فاز دفاعی اما به نظر می رسد دیگو گودین برای تقابل دوباره با کریستیانو رونالدو انگیزه های فراوانی دارد. او پیش از این در دیدارهایی مثل اتلتیکومادرید، رئال مادرید و حتی ویارئال، منچستریونایتد مقابل رونالدو حاضر شده بود.

 

رونالدو هم در این دیدار باید دوباره در کنار گونزالو ایگواین در خط حمله یووه قرار گیرد و رمزی نیز پس از درخشش در لیگ قهرمانان مقابل بایرن لورکوزن، دیگر مهره هجومی تیم ساری خواهد بود.

 

در میانه زمین نیز احتمالا سامی خدیرا و بلیز ماتوئیدی در کنار میرالم پیانیچ قرار می گیرند و بنتانکور، رابیو و امره جان روی نیمکت می نشینند.

 

مائوریزیو ساری در خط دفاعی مهره های ارزشمندی دارد و احتمالا ماتیاس دلیخت و لئوناردو بونوچی در قلب دفاع بیانکونری قرار خواهند گرفت و خوان کوادرادو و الکس سانرو نیز در کناره های خط دفاعی به کار گرفته می شوند. وویژیک شزنی هم به طور قطع درون دروازه خواهد ایستاد.

 

یوونتوس همچنین مصدومان زیادی برای این دیدار دارد. کیه لینی، دنیلو، دی شیلیو و کاستا از جمله مصدومان این تیم هستند.

 

ترکیب احتمالی دو تیم برای بازی امشب

 

اینتر(2-5-3): هندانوویچ، گودین، اشکرینیار، دی فرای، دی آمبروزیو، بارلا، بروزوویچ، سنسی، آساموا، لوکاکو، مارتینز

نیمکت ذخیره ها: پادلی، رانوکیا، باستونی، بیراگی، لازارو، دی مارکو، والرو، گالیاردینی، وسینو، کاندروا، پولیتانو، اسپوسیتو

 

یوونتوس(2-1-3-4): شزنی، کوادرادو، بونوچی، دلیخت، ساندرو، خدیرا، پیانیچ، متوئیدی، رمزی، ایگواین، رونالدو

نیمکت ذخیره ها:بوفون، پینسولیو، روگانی، دمیرال، بنتانکور، امره جان،  ربیوت، برناردسکی، دیبالا

 

داور:  جان لوکا روکی

 

دیدگاه‌ها