کد خبر : 1641675 | 14 مهر 1398 ساعت 13:25 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

رئال، برنده دوئل با یونایتد برای جذب ستاره هلندی

میرر مدعی شد منچستریونایتد از تلاش برای جذب دانی فان دی‌بیک، ستاره جوان آژاکس دست برداشته و حالا رئال مادرید تنها مدعی اصلی به خدمت گرفتن این پدیده جوان هلندی است.

رئال، برنده دوئل با یونایتد برای جذب ستاره هلندی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر مدعی شد با پس کشیدن منچستریونایتد از تلاشهایش برای جذب دانی فان دی‌بیک، پدیده جوان هلندی آژاکس، حالا رئال مادرید تنها مدعی اصلی به خدمت گرفتن این ستاره جوان در ماه ژانویه است و به نظر می‌رسد فان دی‌بیک با قراردادی 100 میلیون یورویی راهی برنابئو خواهد شد.

 

1440810

 

این در حالی است که کمتر از سه ماه قبل باشگاه آژاکس در پاسخ به تقاضاهای منچستریونایتد برای خرید فان دی‌بیک به این باشگاه انگلیسی اعلام کرده بود که حاضر است او را با قیمت 35 میلیون یورو واگذار کند. یونایتدی‌ها آن زمان این پیشنهاد را رد کردند و قیمت پیشنهادی آژاکس را بیش از حد بالا دانستند.

 

ولی حالا میرر می‌گوید آژاکس در تازه‌ترین اعلام خود به یونایتد اعلام کرده که قیمت فان دی بیک حالا دیگر نه 35 میلیون یورو بلکه 100 میلیون یورو است. قیمتی که یونایتد به هیچ عنوان قادر به پرداخت آن نبوده و در نتیجه از مسابقه برای جذب پدیده هلندی انصراف داده است.

 

با این حساب رئال مادرید تنها تیم مهمی است که به نظر می‌رسد توان و اراده جذب فان دی بیک را دارد. میرر می‌گوید انتقال فان دی‌بیک به رئال مادرید حالا دیگر تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و رئال احتمالا با درخواست قیمت آژاکس موافقت کرده و برای جذب ستاره هلندی 100 میلیون یورو خواهد پرداخت.

 

دیدگاه‌ها