کد خبر : 1641677 | 14 مهر 1398 ساعت 13:50 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره: علت نیمکت‌نشینی جیدون سانچو خستگی بود

لوسین فاوره سرمربی دورتموند می‌گوید علت نیمکت‌نشینی جیدون سانچو ستاره انگلیسی این تیم در جریان تساوی دیروز مقابل فرایبورگ خستگی او بوده است.

فاوره: علت نیمکت‌نشینی جیدون سانچو خستگی بود

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند دیشب در ادامه فصل جدید بوندس‌لیگا در خانه فرایبورگ به مصاف این تیم رفت و با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد. بعد از این بازی انتقادهای زیادی از لوسین فاوره سرمربی دورتموند به خاطر بازی ندادن به جیدون سانچو پدیده انگلیسی این تیم به عمل آمد ولی فاوره از تصمیم خود دفاع کرده و گفت علت نیمکت‌نشینی سانچو خستگی مفرط او بوده و ستاره انگلیسی به استراحت نیاز داشته.

 

1440812

 

سانچو امسال هم همچون فصل گذشته در بوندس‌لیگا برای دورتموند درخشان ظاهر شده و در هفت بازی این تیم در بوندس‌لیگا سه گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده است.

 

فاوره با اشاره به اینکه بازی دیروز مقابل فرایبورگ سومین بازی دورتموند در یک هفته بوده گفت:" سانچو خستگی مفرط داشت و باید استراحت می‌کرد چون او تا اینجا در همه بازی‌های دورتموند در میدان بوده. در این یک هفته او در همه بازی‌های ما حضور داشت. سانچو 19ساله است و این برای کسی با سن و سال او کاملا طبیعی است. او خودش می‌دانست که کمی خسته است و به یک استراحت کوتاه نیاز دارد".

 

سرمربی دورتموند در ادامه گفت:" ما در این یک هفته مثل تیمهای انگلیسی بازی داشتیم. وقتی اینطور پشت سر هم به میدان می‌رویم اسمش را هفته انگلیسی می‌گذاریم. پشت سر گذاشتن یک هفته انگلیسی اصلا ساده نیست ولی خب این هم بخشی از شغل ما است".

 

دیدگاه‌ها