کد خبر : 1641737 | 14 مهر 1398 ساعت 17:48 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

این نیمار توقف ناپذیر، چهارمین گل در سه هفته

نیمار یک بار دیگر موفق به گلزنی برای پی اس جی شد تا به تدریج روزهای تلخ تابستان را به دست فراموشی بسپارد.

این نیمار توقف ناپذیر، چهارمین گل در سه هفته

به گزارش"ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در هفته نهم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف آنژه رفت. این دیدار که حساس‌ترین بازی هفته بود با پیروزی 4-0 تیم پاریسی به پایان رسید.

نیمار در این دیدار هم توانست در لحظات پایانی برای تیمش گلزنی کند تا نشان دهد که راه باز کردن دروازه حریفان را در لحظات پایانی بازی به خوبی بلد است.

 

 

1439306

 

 

نیمار در حالی به روزهای خوبش برگشته که در تمام طول تابستان شایعات حاکی از تلاش او برای جدایی از پی اس جی بود. گفته می شد او حتی حاضر شده بخشی از مبلغ انتقالش به بارسا را خود بپردازد؛ موضوعی که خشم شدید هواداران پاری سن ژرمن را به همراه داشت. به طوری که در اولین بازی خانگی با حضور او، حسابی از خجالت این ملی پوش برزیلی درآمدند.

اما نیمار بی توجه به شعارهای هواداران و انتقادهای تند و تیزی که در این مدت از او شده، در دیدارهای اخیر 9 امتیاز برای تیمش کسب کرده است. 

 

 

1438507

 

 

شبکه آماری اوپتا نوشت که نیمار در فصل جاری هر چهار گل خود را از دقیقه 70 به بعد به ثمر رسانده و از این حیث رکورددار است. نیمار چهار دیدار آغازین پاری سن ژرمن را از دست داد و بعد از آن در پنج بازی به میدان رفته که در چهار بازی آن موفق به گلزنی شده است.

سه گل از چهار گلی که نیمار به ثمر رساند با پیروزی یک بر صفر پاری سن ژرمن به پایان رسید تا او نشان دهد که سهم به سزایی در صدرنشینی تیمش داشته است.

پاری سن ژرمن با پیروزی که شب گذشته برابر آنژه به دست آورد 21 امتیازی شد و به تنهایی در صدر جدول رده بندی جای دارد.

دیدگاه‌ها