کد خبر : 1641750 | 14 مهر 1398 ساعت 18:48 | 36.4K بازدید | 0 دیدگاه

دنیل جیمز:

هنوز باور نمی کنم بازیکن منچستر هستم

ستاره 21 ساله این فصل منچستریونایتد بازی برای این باشگاه را رویایی خواند که محقق شده است.

هنوز باور نمی کنم بازیکن منچستر هستم

به گزارش "ورزش سه"، ستاره جوان ولزی که تابستان امسال از سوانزی به منچستریونایتد پیوست، توانسته خوش بدرخشد با وجود اینکه شیاطین سرخ فرسنگ ها از فرم همیشگی خود به دور هستند. جیمز در 7 بازی توانسته سه گل برای یونایتد به ثمر برساند و حتی بهترین بازیکن ماه آگوست تیمش نیز انتخاب شد.

 

 

1432490

 

 

جیمز در مصاحبه با بی بی سی از تمایلش برای حضور دائمی در منچستر صحبت کرد :«هنوز باور نمی کنم که بازیکن منچستریونایتد هستم. این شبیه به یک رویاست. حتی با این که در رختکن هستم و می دانم که این اتفاق واقعی است، هر شب می خواهم خودم را بزنم تا باور کنم که بازیکن منچستریونایتد هستم.

بازی در این تیم یک افتخار است و من هر بار این موضوع را با خودم تکرار می کنم. شروع کار من در یونایتد بهتر از چیزی بود که فکر می کردم. این باشگاه بی نظیر است. حضور در اولدترافورد باورنکردنی است. همیشه دوستش داشتم و هرگز به صدای هواداران عادت نمی کنم. می خواهم در تمام طول فوتبالم در همین تیم بمانم.»

 

ادن هازارد الگوی دنیل جیمز است:« حرکات و بازی هازارد در چلسی بسیار سریع و خوب بود. نحوه متوقف کردن حریف و حرکت دوباره و تو سر توپ زدن او بسیار سریع بود و این کاری است که در تمام طول بازی خود انجام داده است. وقتی هازارد حرکت می کند، نمی توان او را کنترل کرد و من باید روی حرکاتم در محوطه جریمه بیشتر کار کنم.»

 

 

1440642

دیدگاه‌ها