کد خبر : 1641783 | 14 مهر 1398 ساعت 21:29 | 83.6K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس جانشین رونالدو را انتخاب کرده است

یوونتوس هنوز به دنبال مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی و سابق اینتر است.

یوونتوس جانشین رونالدو را انتخاب کرده است

به گزارش "ورزش سه"، امشب دیدار حساس اینتر و یوونتوس در هفته هفتم سری آ برگزار خواهد شد و در تابستان بسیاری تصور می کردند مهم ترین سوژه اولین تقابل دو تیم، حضور مائورو ایکاردی در ترکیب یوونتوس خواهد بود؛ اتفاقی که در نهایت رخ نداد و مهاجم جنجالی و سابق اینتر راهی پاری سن ژرمن شد.

 

1436918

 

اما گاتزتا دلا اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد یوونتوس همچنان به دنبال خرید ایکاردی بوده و قصد دارد در تابستان بعد برای خرید او اقدام کند. قرارداد مائوریتو با باشگاه فرانسوی قرضی است و پاری سن ژرمن می تواند با پرداخت 70 میلیون یورو خرید ایکاردی را تکمیل کند.

 

گاتزتا در خبر امروز خود مدعی شد باشگاه یوونتوس قصد دارد ایکاردی را به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو در سالهای آتی جذب کند و با توجه به اینکه در تابستان بعد ستاره پرتغالی 35 ساله خواهد بود، از دید آنها زمان مناسب جذب ایکاردی فرا خواهد رسید.

 

این در حالیست که با توجه به انتقال دیرهنگام ایکاردی به پاری سن ژرمن در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی، وی دیر به ترکیب اصلی اضافه شد و بازی های ابتدایی را از دست داد. اما ایکاردی در یک هفته اخیر موفق به زدن دو گل برای تیم جدیدش شده و به نظر می رسد کم کم روزهای خوب او در فرانسه فرا رسیده است.

دیدگاه‌ها