کد خبر : 1641853 | 15 مهر 1398 ساعت 10:44 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام ترکیب تیم ملی روئینگ بانوان برای مسابقات آسیا

با اعلام مربی تیم ملی روئینگ بانوان ترکیب این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ مشخص شد.

اعلام ترکیب تیم ملی روئینگ بانوان برای مسابقات آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا اول تا پنجم آبان ماه در چونگجو کره برگزار می شود و تیم ملی روئینگ کشورمان نیز در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

 

با اعلام سولماز عباسی مربی تیم ملی روئینگ بانوان  این تیم با ترکیب ترکیب ۷ پاروزن در ۶ ماده این رقابتها حضور خواهد داشت.

 

مریم امیدی پارسا، نازنین ملایی، هانیه خرسند، نازنین رحمانی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و شکیبا وقوفی ۷ پاروزن کشورمان در مسابقات کره هستند.

 

مریم امیدی پارسا در روئینگ تکنفره سنگین وزن ، نازنین ملایی در روئینگ تکنفره سبک وزن ، هانیه خرسند و نازنین رحمانی در روئینگ دونفره سنگین وزن ، زینب نوروزی و کیمیا زارعی در روئینگ دونفره سبک وزن در ترکیب قایق های ایران جا گرفته اند.

 

 همچنین هانیه خرسند، نازنین رحمانی، کیمیا زارعی و شکیبا وقوفی در روئینگ چهارنفره سنگین وزن و شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و مریم امیدی پارسا در روئینگ چهارنفره سبک وزن معرفی شده اند

 

ملی پوشان کشورمان آخرین روزهای تمرینی خود را در سد شیرین دره بجنورد در استان خراسان شمالی پشت سر می گذارند تا با بالاترین سطح آمادگی راهی مسابقات شوند.

 

دیدگاه‌ها