کد خبر : 1641863 | 15 مهر 1398 ساعت 11:01 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

شماره 10 شارلروا در انتظار غفلت رقیب ژاپنی

درخشش یک سامورایی مانع خوشبختی ستاره ایرانی

بازگشت به خانه سابق این امیدواری را ایجاد کرد ستاره ایرانی دوباره به همان مهره ثابت دو فصل گذشته تبدیل با روشن کردن موتور گلزنی همه نگاه ها را به خود معطوف کند.

درخشش یک سامورایی مانع خوشبختی ستاره ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، کاوه رضایی به عنوان یکی از سه انتقال گران قیمت تاریخ ژوپیرلیگ در سال های گذشته به عنوان بهترین گلزن شارلروا با قراردادی پنج میلیون یورویی سر از بروژ در آورد تا طعم حضور در ترکیب مدافع قهرمانی بلژیک را بچشد. این انتقال آن هم در دومین سال از حضور در فوتبال اروپا برای گلزن سابق استقلالی ها خوشایند نبود تا فصلی پر از ناکامی برای کاوه رقم بخورد.


بعد از کشمکش های فراوان کاوه رضایی در آخرین روزهای پنجره تابستانی بار دیگر مسیر بازگشت به خانه سابق را در پیش گرفت تا همان پیراهن شماره 10 گورخرها را برتن کند به این امید که دوباره تبدیل به گلزن برتر این باشگاه شود. اما با گذشت نزدیک به دو ماه از این اتفاق سرمربی شارلروا روی خوشی به کاوه نشان نداد و ترجیح داد همچون دیگر ستاره های ایرانی از رضایی هم روی نیمکت به عنوان بازیکن ذخیره بهره ببرد.


اما این که چرا کاوه به عنوان یکی از گران ترین بازیکنان حال حاضر شارلروا نتوانسته جایگاهی ثابت در ترکیب شارلروا پیدا کند برمی گردد به درخششی که ریوتا موریوکا ستاره ژاپنی در خط حمله گورخرها از خود نشان داده است. سامورایی سرشناس در فوتبال بلژیک بعد از جدایی از اندرلخت به شارلروا نقل مکان کرد تا این روزها به گل سرسبد خط حمله این تیم تبدیل شود.


سایت HD بلژیک در گزارشی با اشاره به درخشش فوق العاده ستاره ژاپنی از او به عنوان سد بزرگ در بازگشت کاوه به برنامه های تاکتیکی سرمربی نام برد و مدعی شد رضایی مترصد اولین غفلت از سوی موریوکا است تا جای او را در ترکیب اصلی بگیرد، غفلتی که تا این هفته از رقابت ها هنوز سر نزده و سامورایی شارلروا توانسته همه نگاه ها را به خود معطوف کند.

دیدگاه‌ها