کد خبر : 1641891 | 15 مهر 1398 ساعت 12:58 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

4 صدرنشین هم امتیاز با تفاضل گل مساوی؛

جدول شگفت انگیز لیگ یک؛ در حد بوندس لیگا!

رقابت های لیگ آزادگان این هفته ها با حساسیت فوق العاده ای دنبال می شود و رقابت در بالای جدول بسیار نزدیک است.

به گزارش "ورزش سه"، در کنار رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، مسابقات لیگ آزادگان هم پیگیری می شود و هر هفته بازی های حساسی در این لیگ به انجام می رسد.

 

تا کنون هفت هفته از رقابت های لیگ دسته اول ایران برگزار شده و رقابت فوق العاده جذابی در رتبه های بالای جدول بین تیم های صدرنشین در گرفته است. جدول بازی ها تا به اینجای فصل حاکی از صدرنشینی همزمان چهار تیم مختلف است؛ تیم هایی که نه تنها در امتیازات با هم برابر هستند، بلکه هیچ کدام تفاضل گل بهتر از دیگری هم ندارند.

 

تیم های بادران تهران، مس رفسنجان، خوشه طلایی ساوه و گل ریحان البرز همگی تا پایان هفته هفتم لیگ، 15 امتیاز دارند و تفاضل گل تمام آنها هم 6+ است. تنها تفاوت موجود بین آنها، در گل های زده است. بادران و مس رفسنجان یازده گل زده اند و کاملا با هم برابر هستند. اما خوشه طلایی 10 و گل ریحان 9 گل زده دارند.

 

پس از این چهار تیم هم 2 رقیب دیگر در جدول به دنبال صدرنشینی و نزدیک به آن هستند. تیم های فجر سپاسی شیراز و نود ارومیه با 14 امتیاز، رده های پنجم و ششم لیگ را در اختیار دارند در حالی که فقط 1 امتیاز فاصله آنها با صدر جدول است.

 

در جدول لیگ های معتبر اروپایی هم در حال حاضر بوندس لیگا وضعیت مشابهی دارد. در این لیگ، گلادباخ به لطف پیروزی پرگل دیشب، 16 امتیازی است، وولفسبورگ با 15 امتیاز دوم است و بعد از آنها 5 تیم بایرن مونیخ، فرایبورگ، لایپزیش، شالکه و لورکوزن همگی 14 امتیازی هستند و به این ترتیب رقابت بسیار نزدیکی بین 7 تیم بالای جدول شکل گرفته است.

 

1441119

دیدگاه‌ها