کد خبر : 1641910 | 15 مهر 1398 ساعت 14:35 | 45.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

اولین هشدار به گریزمان، آغاز جنگ فرانسوی‌ها

آنتوان گریزمان برای اولین‌بار از زمان پیوستنش به بارسلونا، در یک بازی رسمی روی نیمکت نشست و فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

اولین هشدار به گریزمان، آغاز جنگ فرانسوی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسلونا شب گذشته موفق شد با 4 گل بر سویا غلبه کند؛ در دیداری که مسی، سوارز و دمبله مثلث خط حمله را تشکیل می‌دادند و گریزمان نیمکت‌نشین بود. در اولین دیداری که ارنستو والورده سرمربی بارسا تمام مهاجمانش را در اختیار داشت، تصمیم او استفاده از مثلث MSD بود. او گریزمان را روی نیمکت نشاند و به وی فرصت بازی هم نرسید. سوای یک تغییر تاکتیکی بزرگ از سوی والورده، می‌توان انتظار داشت که روزهای نیمکت‌نشینی گریزمان فرا رسیده است و دمبله مهره ثابت خط حمله بارسا خواهد شد.

 

 

1437509

 

 

شاید بتوان گفت که به دلیل پرس شدید سویا و نیاز به یک مهاجم سرعتی و نیز غیبت جوردی آلبا در سمت چپ بود که والورده تصمیم به استفاده از دمبله گرفت اما عملکرد گریزمان در پست بال چپ در بازی‌های گذشته چندان چشمگیر نبوده و خود او نیز اخیرا در یک مصاحبه تایید کرد که در این پست خیلی راحت نیست.

گریزمان زمانی که در اتلتیکو بازی می‌کرد، مرکز ثقل تیمش بود و در سمت راست زمین حضور داشت. تمام برنامه‌های اتلتیکو در فاز تهاجمی را او پایه‌ریزی می‌کرد اما در بارسلونا او چنین امکانی را ندارد چرا که پست بال راست متعلق به لیونل مسی است و او قطعا غیر قابل جایگزینی است.

 

 

1441057

 

 

شرایطی مشابه را فصل گذشته کوتینیو در بارسا داشت. ستاره برزیلی هم بین بال چپ و خط هافبک سرگردان بود و البته خیلی زود تسلیم شد و با جدایی از بارسا راهی بایرن شد. هر چند گریزمان بازیکنی تعیین‌کننده‌تر از کوتینیوست، حداقل طبق سابقه خوب او در لالیگا، اما ادامه این روند کمکی به او نخواهد کرد. حالا می‌توان ادعا کرد که نبرد فرانسوی‌ها برای قرار گرفتن در کنار مسی و سوارز شروع شده و فعلا گریزمان را باید بازنده آن دانست.

با اخراج دمبله در بازی شب گذشته و محرومیت احتمالی دو جلسه‌ای او، این نبرد حداقل برای دو بازی متوقف می‌شود و گریزمان را باید مهره ثابت بارسا مقابل ایبار و رئال دانست اما پس از ال کلاسیکو، همه چیز از نو آغاز خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها