کد خبر : 1641958 | 15 مهر 1398 ساعت 17:48 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان:

پول می آید، تارتار می ماند

مهدی تارتار سرمربی موفق تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل پرداخت نشدن حقوق بازیکنان و کادر فنی از این تیم خداحافظی کرد.

پول می آید، تارتار می ماند

به گزارش "ورزش سه"، بهادری رئیس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره تصمیم تارتار گفت: بالاخره آقای تارتار هم حق دارد، تیمش هیچ پولی نگرفته است و ماندن بازیکنان در شرایط مطلوب سخت است، چرا که شاید مشکلات مالی روحیه و روند تیمی را مختل کند.

 

وی ادامه داد: ما هم در تلاش هستم و جلساتی را با استاندار دکتر شریعتی داشته ایم، ایشان با آقای تارتار صحبت کردند و قرار است که یک راه حلی اندیشیده شود تا این مشکل حل شود. انشالله با حل شدن مشکل هم پول می آید، هم تارتار می ماند و هم تیم با قدرت به کارش ادامه می دهد. هم ما هم همه مردم مسجدسلیمان از تیم نفت راضی هستنم و با تمام وجود حمایتش می کنیم.

 

بهادری در انتها نیز گفت: این موضوع یک هماهنگی همگانی می خواهد، از نمایندگان مجلس، وزارت نفت، استاندار، مدیر ورزش و جوانان خوزستان و رئیس هیات فوتبال خوزستان و مسئولان مسجدسلیمان انتظار داریم که برای تیم های نفتی یک راه حلی را اختصاص بدهند تا مشکل حل شود، دلخوشی مردم مسجدسلیمان و شهرهای دیگر نفتی همین تیم های فوتبال است. انشالله با عنایت به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در قبال مسجدسلیمان پایتخت نفتی ایران و خاورمیانه و دیگر مناطق نفتی این امر محقق شود.

دیدگاه‌ها