کد خبر : 1641984 | 15 مهر 1398 ساعت 19:33 | 71.8K بازدید | 0 دیدگاه

بن یاس ترسناک، شفر عامل جو غیر طبیعی

هواداران فوتبال امارات در شبکه های اجتماعی به تمجید از وینفرد شفر پس از پیروزی برابر تیم الوحده پرداختند.

بن یاس ترسناک، شفر عامل جو غیر طبیعی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بن یاس با هدایت وینفرد شفر در این هفته از مسابقات موفق شد تا با نتیجه 4بر 3 برابر الوحده پیروز شود، دیداری که پدرو کنده هر چهار گل تیم بن یاس را به ثمر رساند و آیاندا پاتوسی پاس یکی از گل ها را به این ستاره اسپانیایی داد.


در این دیدار علاوه بر فواز بازیکن بن یاس، وینفرد شفر نیز از سوی داور مسابقه از زمین اخراج شد و به عنوان اولین مربی اخراجی لیگ امارات در این فصل لقب گرفت. بن یاس با پنج امتیاز از سه بازی در جایگاه ششم قرار دارد و هنوز هیچ باختی در کارنامه تیم شفر نوشته نشده است.


واکنش های شفر پس از اخراج از سوی داور با جوش و خروش خاصی از روی سکوها تیمش را به سوی برد هدایت کرد، هواداران نیز این رفتار را مورد ستایش قرار دادند.  


در کنار این تمجیدها اما توئیت عوض بن حاسم شاعر اماراتی جالب بود، که نوشت: زیباترین بازی فصل تا این موقع، بن یاس ترسناک و شفری که عامل یک جو غیر طبیعی است.حساب رسمی اتحاد کلبا نیز در توئیتی نوشت: عملکرد و تاثیرات یک مربی خارجی چون شفر با بن یاس کاملا واضح است، بازی زیبایی شاهد بودیم که تنها مانند آن را در اروپا می بینیم،بازی سرعتی بود و لیگ ما در مسیر پیشرفت است.


گفتنی است تیم فوتبال بن یاس باید در دیدار بعدی خود به مصاف تیم عجمان در خانه برود.

دیدگاه‌ها