کد خبر : 1641987 | 15 مهر 1398 ساعت 19:46 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

سه دروازه بان تیم ملی عرق ریختند (عکس)

سه دروازه بان حاضر در اردوی جدید تیم ملی امروز زیر نظر مربی جدید خود به تمرین پرداختند. تمریناتی که نسبت به گذشته تغییراتی در آن دیده می شد.

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری، علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند سه دروازه بان حاضر در اردوی تیم ملی هستند که این روزها در تمرینات برای رسیدن به دیدار برابر کامبوج سخت در تلاش اند.

 

این سه دروازه بان که رقبای خود را برای حضور در این اردو جا گذاشتند برای دو دیدار برابر تیم های ملی کامبوج و بحرین زیر نظر مربی جدید خود سخت در رقابت هستند.

 

نکته جالب درباره تمرینات اخیر این سه دروازه بان که در چهارمین اردوی تدارکاتی در دوران حضور مارک ویلموتس هستند اینکه امروز و در دومین روز اردو شاهد تمریناتی متفاوت از قبل، از سوی آنها بودیم. تمریناتی که باعث شده بود تا سه گلر مهم حاضر در لیگ برتر به شدت عرق بریزند و از شکست خود در ریزرقابت هایی که در تمرین ایجاد می شد جلوگیری کنند. درست به مانند صحنه ای که در ذیل پیداست و دوربین امیرحسین خیرخواه نیز آن را به ثبت رسانده است.

 

 

 

 

 

تغییر تمرینات دروازه بان های حاضر در اردوی تیم ملی که با حضور حبیبی، مربی جدید این تیم شکل گرفت به نوعی دروازه بان ها را با شرایط جدیدی از تمرین در تیم ملی آشنا کرد. دروازه بان هایی که دو نفر از آنها (رشید مظاهری و پیام نیازمند) در لیگ برتر توانستند تاکنون دروازه خود را بسته نگه دارند.

 

عکس ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها