کد خبر : 1641991 | 15 مهر 1398 ساعت 19:59 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش یوواخیم لوو به بازگشت ستاره‌های مغضوب

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان احتمال بازگشت بازیکنانی چون مت هوملس و سامی خدیرا را رد کرد.

واکنش یوواخیم لوو به بازگشت ستاره‌های مغضوب


به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج ضعیف تیم ملی آلمان در جام جهانی 2018، یوواخیم لوو در اقدامی ناگهانی تصمیم گرفت دیگر از مت هوملس، سامی خدیرا و توماس مولر در ترکیب ژرمن ها استفاده نکند. درخشش هوملس و خدیرا در ماه های اخیر باعث انتشار اخباری در مورد احتمال بازگشت آنها شده، اما یوواخیم لوو مدعی شد حتی به چنین شایعاتی فکر هم نکرده است.

 

1441216

 

یوواخیم لوو گفت: "من تا امروز حتی به بازگشت مت هوملس و سامی خدیرا به ترکیب تیم ملی آلمان فکر هم نکرده ام. مت و سامی هنوز قادر به بازی در بالاترین سطح فوتبال در جهان هستند، اما من واضح به آنها گفتم که ما می خواهیم به بازیکنان جوان تر فرصت پیشرفت دهیم. خود هوملس و خدیرا به بهترین وجه می دانند که وقتی ما قبل از جام جهانی 2014 به خودشان فرصت بازی کردن در ترکیب تیم ملی آلمان را دادیم، این موضوع چقدر در روند پیشرفت آنها مهم بود.

 

دروازه بان آلمان در بازی های پیش رو؟ من به همراه مربی دروازه بان های تیم ملی آلمان یعنی آندریاس کوپکه تصمیم گرفتیم که مارک آندره تراشتگن در دورتموند مقابل آرژانتین و مانوئل نویر مقابل استونی بازی کند و ما در مورد این تصمیم نیز با هر دو دروازه بان صحبت کرده ایم. من چندین بار تاکید کرده ام که مانوئل نویر کاپیتان و شماره یک تیم ملی آلمان در یورو 2020، تا زمانی که اتفاق فوق العاده ای رخ ندهد خواهد بود."

دیدگاه‌ها