کد خبر : 1642013 | 15 مهر 1398 ساعت 22:43 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

مطمئن هستم نفت پدیده لیگ نوزدهم خواهد شد

تارتار: دیگر به مسجدسلیمان برنمی‌گردم، خداحافظ!

سرمربی مستعفی نفت مسجدسلیمان اعلام کرد تصمیمش برای جدایی از این تیم را گرفته و دیگر نمی‌تواند برگردد.

تارتار: دیگر به مسجدسلیمان برنمی‌گردم، خداحافظ!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار شب گذشته در اعتراض به مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان طی یک پست اینستاگرامی کناره گیری اش از سرمربیگری این تیم را اعلام کرد. بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی و رسانه ها، مسئولان استانی خوزستان و هیات فوتبال و همچنین شخص استاندار تلاش های زیادی برای حل مشکلات و بازگرداندن تارتار به نماینده مسجدسلیمان انجام دادند. در این خصوص گفته می شد که تارتار با حل مشکلات مالی به نفت برمی گردد اما او می گوید تصمیمش را برای جدایی از نفت گرفته و دیگر به مسجدسلیمان باز نخواهد گشت.


تارتار در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" در این خصوص عنوان کرد: بعد از آنکه خبر کناره گیری ام از نفت مسجدسلیمان منتشر شد، بسیاری از دوستان و مسئولان استانی خوزستان تماس گرفتند و خواهان بازگشتم شدند، اما واقعیت این است که دیگر شرایط برای کار کردن در این تیم مهیا نیست.


وی ادامه داد: تصمیم من برای جدایی از نفت مسجدسلیمان قطعی است و حتی اگر مشکلات مالی هم حل شود، دیگر به این تیم برنمی گردم. به دلیل برخی مشکلات شخصی دیگر نمی توانم با نفت ادامه دهم و از همین جا اعلام می کنم که قطعا با نفت مسجدسلیمان ادامه نخواهم داد.


تارتار همچنین گفت: از همه هواداران خوب مسجدسلیمانی تشکر می کنم که همیشه پشت ما بودند و با حمایت هایشان دلگرمی دادند. از کادرفنی و بازیکنانم تشکر می کنم که با جان و دل کار کردند. مطمئن هستم که نفت مسجدسلیمان پدیده لیگ برتر نوزدهم است و می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.


وی در پایان افزود: همه را به خدا می سپارم و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار نفت مسجدسلیمان باشد. همانطور که در بالا گفتم به دلایل شخصی که برای خودم مهم است تحت هیچ شرایطی به نفت برنمی گردم و برای این مجموعه آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها