کد خبر : 1642068 | 16 مهر 1398 ساعت 10:50 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

طعنه اتریشی به گلادباخ: فاتح بوندس‌لیگا را بردیم!

فاز جدید کری‌خوانی آلمانی با تولید تی‌شرت!

باشگاه اتریشی ولفزبرگ که مونشن‌گلادباخ صدرنشین بوندس‌لیگا را در لیگ اروپا 4-0 شکست داد، تی‌شرت‌هایی تولید کرده و روی آنها از خود به عنوان شکست‌دهنده فاتح بوندس‌لیگا یاد کرده.

فاز جدید کری‌خوانی آلمانی با تولید تی‌شرت!

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه هفته پیش تیم اتریشی ولفزبرگ موفق شد در لیگ اروپا تیم آلمانی مونشن‌گلادباخ که در بوندس‌لیگا حضور دارد را با نتیجه 4-0 شکست دهد. گلادباخ بعد از این شکست اروپایی در بوندس‌لیگا درخشان کار کرد و با سه پیروزی پیاپی مقابل فورتونا، هوفنهایم و آگسبورگ، در پایان هفته هفتم بوندس‌لیگا با 16 امتیاز به صدر جدول این لیگ راه یافت.

 

باشگاه اتریشی ولفزبرگ بعد از صدرنشینی مونشن‌گلادباخ فرصت را مناسب دید تا بار دیگر پیروزی پر گل خود مقابل این تیم را به آلمانی‌ها یادآوری کند. ولفزبرگ با تولید تی‌شرتی برای هواداران خود، روی تی‌شرت تصویری از جدول بوندس‌لیگا که مونشن‌گلادباخ در صدر آن قرار دارد را چاپ کرده و بر روی این تصویر نوشت:" شکست دهنده فاتح بوندس‌لیگا".

 

کیت باشگاه اتریشی ولفزبرگ

 

سخنگوی باشگاه اتریشی در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد گفت:" سفارش این تی‌شرت‌ها امروز انجام شده و تی‌شرت‌های اما از روز جمعه برای خریداران ارسال خواهند شد. ما تا این لحظه از نقاط مختلف اروپا صدها سفارش برای این تی‌شرت‌ها دریافت کرده‌ایم".

 

این اقدام باشگاه اتریشی ولفزبرگ هواداران آلمانی فوتبال را به یاد اقدام مشابهی انداخته که در سال 2002  توسط باشگاه آلمانی اف‌سی سن پائولی انجام شده بود. باشگاه سن پائولی در آن سال موفق شد بایرن مونیخ را 2-1 شکست دهد. بایرن مونیخی که پس از آن موفق شد در جام جهانی باشگاه‌ها بوکا جونیورز آرژانتین را 1-0 شکست داده و عنوان قهرمان باشگاه‌های جهان را به خود اختصاص دهد. مدیران سن‌پائولی بعد از آن تی‌شرت‌هایی تولید کردند و با اشاره با پیروزی دو ماه قبل‌شان مقابل بایرن خود را به عنوان شکست دهنده فاتح دنیا معرفی کردند.

 

سخنگوی باشگاه اتریشی ولفزبرگ در گفتگو با بیلد درباره الهام گرفتن از اقدام سن پائولی گفت:" ما بعدها متوجه شدیم که باشگاه سن پائولی سال‌ها پیش کار مشابهی انجام داده. درست است که کلمات ما مشابه کلمات شعار روی تی شرت باشگاه سن پائولی است ولی ما بعدها متوجه شدیم که چنین اتفاقی قبلا هم افتاده".

 

دیدگاه‌ها