کد خبر : 1642075 | 16 مهر 1398 ساعت 11:32 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک تجربه فوق‌العاده در انتظار تیم‌ها و هواداران است؛

کافو: قطر متمایز‌ترین جام‌جهانی تاریخ را برگزار می‌کند

اسطوره فوتبال برزیل معتقد است جام جهانی 2022 در کشور قطر تجربه‌ای فوق‌العاده برای تیم‌ها خواهد بود.

کافو: قطر متمایز‌ترین جام‌جهانی تاریخ را برگزار می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، کافو، ستاره دهه‌های گذشته فوتبال برزیل که دو بار توانسته جام جهانی فوتبال را فتح کند، درباره تورنمنت سال 2022 گفت: قطر می‌تواند برای مهمانانش یک تجربه فوق‌العاده در تاریخ جام جهانی بسازد.

 

او در ادامه افزود: من چندین بار به قطر آمده‌ام و آنچه از نظر پیشرفت و سرعت می‌بینم، دستاوردی غیر قابل انتظار بوده است. چه از حیث ساخت استادیوم‌ها، چه حمل و نقل عمومی یا موارد دیگر. این‌ها به من اطمینان می‌دهد که قطر به مهمانانش یک میزبانی متمایز از تمام ادوار قبلی جام جهانی را نشان خواهد داد و ویژه‌ترین میزبان تاریخ این جام خواهد بود.

 

کافو تمجید از قطر را این‌گونه ادامه داد: همه چیز اینجا متفاوت از دوره‌های گذشته است و من درباره کیفیت قطر تردید ندارم. در جام جهانی 2022 جهان عرب به نمایش در می‌آید. اینجا استادیوم‌ها به تیم‌ها و هواداران نزدیک خواهد بود، به دلیل کوچک بودن وسعت این کشور. به همین دلیل نیاز به سفرهای طولانی مدت در طی برگزاری مسابقات نخواهد بود. از یک استادیوم به استادیوم دیگر نیازی به سفر با هواپیما نیست. از این رو هواداران فرصت تماشای بیش از یک بازی در هر روز را خواهند داشت. این در دوره‌های قبل چندان امکان‌پذیر نبوده است.

دیدگاه‌ها