کد خبر : 1642090 | 16 مهر 1398 ساعت 12:30 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

جامپائولو در آستانه اخراج؛ پیولی در یک قدمی میلان

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند استفانو پیولی امروز با مدیران میلان دیدار کرده وبه زودی به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام خواهد شد.

جامپائولو در آستانه اخراج؛ پیولی در یک قدمی میلان

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی امروز اعلام کردند که استفانو پیولی امروز با مدیران باشگاه آث میلان دیدار خواهد کرد و بعد از این دیدار نامش رسما به عنوان سرمربی جدید میلان اعلام خواهد شد. گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید سیگنال‌هایی که بین میلان و پیولی رد و بدل شده مثبت و نویدبخش بوده و ملاقات دوجانبه‌ای که امروز سه‌شنبه برگزار می‌شود تکلیف سرمربی‌گری او به جای مارکو جامپائولو را قطعی خواهد کرد.

 

1441325

 

بعد از اینکه خیال میلان از موافق بودن پیولی برای تصدی این پست راحت شد، باشگاه به صورت رسمی اخراج مارکو جامپائولو را اعلام خواهد کرد.

 

1441324

 

پیولی به عنوان سرمربی در سری آ تجربه بسیار بالایی دارد و تا کنون هدایت تیم‌هایی مثل کیه‌وو، بولونیا، لاتزیو، اینتر و فیورنتینا را به عهده داشته است. یکی از مهمترین دستاوردهای او رساندن لاتزیو به لیگ قهرمانان اروپا در سال 2015 بوده. او همچنین سال گذشته و بعد از مرگ فاجعه‌بار داویده آستوری کاپیتان فیورنتینا توانست این تیم را سرپا نگه دارد و به همین خاطر در ایتالیا با تحسین زیادی مواجه شد.

 

بعد از انتشار این گزارش در گاتزتا دلو اسپورت، جیان‌لوکا دی‌مارتزیو روزنامه‌نگار سرشناس ایتالیایی هم محتوای آن را تایید کرد.

 

دیدگاه‌ها