کد خبر : 1642119 | 16 مهر 1398 ساعت 13:54 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامی‌خواه: عاشق تی تی ها هستم؛

لیکنز هیچ چیز فنی به بازیکنان تراکتور یاد نداد!

قائم اسلامی خواه هافبک جدید تیم ماشین سازی می گوید از حضور در تبریز احساس بسیار خوبی دارد.

لیکنز هیچ چیز فنی به بازیکنان تراکتور یاد نداد!

به گزارش "ورزش سه"، قائم اسلامی خواه جدیدترین خرید تیم ماشین سازی تبریز محسوب می شود. او که از تیم تراکتور به تیم سبزپوش تبریز آمده، در گفتگو با خبرنگار ما راجع به حضورش در دیدار با نساجی گفت: خدا را شاکرم که بعد از مدت ها با نظر کادر فنی ماشین سازی بازی کردم. اگرچه از شرایط آرمانی دور بودم اما امیدوارم در این مدت که لیگ تعطیل است بتوانم به فرم خوبم برسم و مثمرثمر ظاهر شوم.

 

او در پاسخ به سوالی راجع به تیم تراکتور هم گفت: خیلی اتفاق ها افتاد اما نمی خواهم درباره تیم تراکتور صحبت کنم چون این تیم را خیلی دوست دارم و فقط آرزوی موفقیت می کنم. در این مدت هواداران تراکتور خیلی به من لطف داشتند و من را بازیکن بی حاشیه خواندند و من هم دوست دارم همینطور بمانم. هواداران تراکتور فوق العاده هستند و در گرما و سرما تیمشان را حمایت می کنند و من هم امیدوارم که این فصل مزد حمایت خود را بگیرند و جشن قهرمانی را برگزار کنند.

 

اسلامی خواه راجع به کار کردن با رسول خطیلی هم عنوان کرد: صد درصد به این امید آمده ام که با آقای خطیبی به دوران اوج برگردم. ایشان مربی فنی هستند و می دانند که از هر بازیکن در چه پستی باید استفاده کنند. من گفتم مربیان ایرانی واقعا از لحاظ فنی مربیان خوبی هستند و به طور مثال ما هیچ چیز فنی از آقای لیکنز یاد نگرفتیم و شاهد این هم همه بازیکنان تراکتور هستند. اگر بتوانم فصل فوتبالی خوبی را پشت سر بگذارم مطمئنم در باشگاه ماشین سازی از من راضی خواهند بود.

 

بازیکن تیم ماشین سازی درخصوص پست بازی هم گفت: هافبک نفوذی و دفاعی دوست دارم بازی کنم و فکر می کنم آقای خطیبی هم برای این دو پست من را خریده اند. من در تبریز احساس بسیار خوبی دارم و فکر می کنم که شهر خودم است. در فروشگاه ها و خیابان ها با وجود این که من خیلی برای تراکتور بازی نکردم اما مردم به من لطف دارند و این را فراموش نخواهم کرد.

دیدگاه‌ها