کد خبر : 1642136 | 16 مهر 1398 ساعت 14:50 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال ادامه‌دار ستاره لیورپول و تیم ملی

صلاح رییس جمهوری مصر را به چالش می‌کشد!

ستاره تیم لیورپول با درخواست سرمربی تیم ملی کشورش برای اضافه شدن به اردوی ماه اکتبر مخالفت کرد.

صلاح رییس جمهوری مصر را به چالش می‌کشد!

به گزارش ورزش سه، رابطه محمد صلاح ستاره فوتبال مصر و حسام البدری سرمربی جدید این تیم به هیچ وجه با توجه به ماجراهای رای گیری فیفا اصلا مساعد نیست و هر روز اخبار تازه ای درباره مشکلات بین این دو یا محمد صلاح و فدراسیون شنیده می شود.


یکی از اعضای کادر فنی مصر در گفت و گویی اعلام کرده است که محمد صلاح تماسی از حسام البدری سرمربی تیم دریافت کرده تا در ماه اکتبر به اردوی تیم ملی مصر ملحق شود که در دیدار دوستانه با بوتسوانا شرکت کند اما محمد صلاح این درخواست را رد کرد و گفت که با توجه به اتفاقات اخیر در مراسم The best و میزان آرای او، ترجیح می دهد در تیم ملی حضور نداشته باشد.


همین عضو کادرفنی در ادامه گفت: سرمربی تیم تلاش کرد تا محمد صلاح را برای پیوستن به تیم قانع کند و حتی به او پیشنهاد بازوبند کاپیتانی را داده تا کمی از ناراحتی صلاح را از بین ببرد اما بازهم صلاح رد کرد.
 یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرد که صلاح از اردوی اکتبر کنار گذاشته شده و در تیم ملی حضور نخواهد داشت اما دلیل این موضوع را استراحت به این بازیکن اعلام شد، آنها امیدوار هستند تا رئیس فدراسیون فوتبال بتواند محمد صلاح را برای بازگشت به تیم ملی راضی کند و تیم ملی مصر از حضور بهترین بازیکن خود محروم نشود.

 

اگر محمد صلاح این درخواست ها را باز  هم رد کند، به احتمال زیاد ریاست جمهوری مصر وارد این قضیه شود و شخصا با صلاح صحبت کند. شاید اگر محمد صلاح برای این غیبتش اصرار کند از حضور در تیم ملی مصر برای همیشه محروم شود که در آن صورت چالش جدیدی برای فوتبال مصر ایجاد خواهد شد، چرا که اکنون صلاح زیر ذره بین قرار دارد و تمامی حرف های او به جهان مخابره می شود.

 

1441392

دیدگاه‌ها