کد خبر : 1642141 | 16 مهر 1398 ساعت 14:58 | 95.2K بازدید | 0 دیدگاه

بنابر ادعای ساکر نیوز

جهانبخش به لیگ هلند برمی گردد (عکس)

یکی از سایت‌های معتبر فوتبال هلند در گزارشی با تشریح وضعیت مهاجم ملی پوش برایتون اعلام داشته است که احتمال بازگشت او به لیگ هلند وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه "، سایت «ساکرنیوز» هلند مدعی شد که خبرهایی از بازگشت جهانبخش به لیگ این کشور مطرح شده است. این در شرایطی است  که پی اس وی  آیندهوون با این مهاجم در فصل نقل و انتقالات در ارتباط بود اما برایتون به امید درخشش جهانبخش از انتقال او به این باشگاه هلندی جلوگیری کرد. این سایت در ادامه اعلام کرده که دلیل بازگشت جهانبخش به لیگ هلند وضعیتی است که در تیم برایتون دارد.


  در ادامه می خوانیم :


پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، چند باشگاه هلندی از جمله آبندهوون برای به خدمت گرفتن جهانبخش ابراز تمایل کردند که البته جهانبخش بعدها خودش در مصاحبه ای این موضوع را تایید کرد و گفت که سرمربی برایتون و مسئولان این باشگاه به وی اعلام کرده اند شرایطش بهتر می شود و بهتر است در انگلیس بماند.


این در حالی است که آقای گل سابق اردیویسه در لیست اخیر مارک ویلموتس در عین تعجب جایی ندارد و این شاید یکی از دلایل بارزی باشد که او می خواهد به لیگی برگردد که اوج فوتبالش را در آن سپری کرده بود.


در پایان این گزارش این سایت با انتشار توییتی ازیک خبرنگار ایرانی به این مطلب پایان داه است. جهانبخش در حال حاضر روزهای خوبی را در انگلیس سپری نمی کند و اگر نتواند به زودی تغییری در عملکردش در برایتون ایجاد کند می تواند در نقل و انتقالات ژانویه به عنوان بازیکن قرضی راهی یکی از تیم های لیگ هلند شود که در آن جا خواهان زیادی دارد.

 

1441396

دیدگاه‌ها