کد خبر : 1642159 | 16 مهر 1398 ساعت 16:22 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

یوآخیم لو و رونمایی از 2 پدیده جدید برابر آرژانتین

سرمربی تیم ملی آلمان قصد دارد فردا برای اولین بار در یک بازی رسمی به نیکولاس استارک و لوکا والدشمیت میدان بدهد و هر دو اولین بازی ملی خود را تجربه خواهند کرد.

یوآخیم لو و رونمایی از 2 پدیده جدید برابر آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان فردا در زیگنال ایدونا پارک دورتموند و در یک بازی دوستانه به مصاف آرژانتین خواهد رفت. ژرمن ها پس از این بازی باید در دور مقدماتی یورو 2020 به مصاف استونی بروند. بدون شک مصاف دو قهرمان سابق جام جهانی که در دو فینال 1986 و 1990 برابر یکدیگر به میدان رفتند، جذاب و دیدنی خواهد بود.

 

آلمان برای این بازی نمی تواند از تعداد زیادی از بازیکنان خود به دلایلی چون بیماری یا مصدومیت استفاده کند. لو سرمربی آلمان در نشست خبری بازی با آرژانتین تایید کرد که جاناتان تاه، گوندوغان و تیمو ورنر از مهمترین غایبان بازی خواهند بود و تاکید کرد که برای اولین بار است که با چنین بحرانی از حیث مصدومیت و بیماری روبرو می شود. لو ابراز امیدواری کرد که گوندوغان و ورنر به بازی با استونی برسند.

 

 

Bundestrainer Joachim Löw hat vor dem Spiel gegen Argentinien Details zur Startaufstellung gegeben

 

 

سرمربی آلمان در مورد استفاده از نیکولاس استارک مدافع هرتابرلین و لوکا والدشمیت مهاجم جوان فرایبورگ که هر دو در این فصل خوش درخشیده اند گفت:« وقت این رسیده است که به آنها میدان بدهم. هر دو برابر آرژانتین اولین بازی ملی خود را انجام خواهند داد.»

استارک از ماه مارس گذشته در سه نوبت به تیم ملی دعوت شده ولی هرگز نتوانسته برای تیم کشورش به میدان برود و در نهایت فردا این اتفاق رخ خواهد داد.

 

 

Image result for Luca Waldschmidt

 

 

لو در مورد معضل دروازه بان اول در تیم ملی آلمان نیز گفت:« من و کوپکه(مربی گلرها) به این نتیجه رسیدیم که تراشتگن برابر آرژانتین درون دروازه قرار بگیرد و مانوئل نویر نیز مقابل استونی گلر اول ما باشد. این موضوع را به اطلاع هر دو رسانده ایم و مشکلی وجود نخواهد داشت.»

 

سرمربی ژرمن ها در مورد مارکو رویس نیز گفت:« مساله خاصی نیست. او امروز تمرین خواهد کرد و سپس شرایطش برای بازی فردا مشخص خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها