کد خبر : 1642163 | 16 مهر 1398 ساعت 17:04 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

در حدی نیستم که راجع به استیلی و مجیدی حرف بزنم؛

غلامی: فقط یک هدف داریم، صعود به المپیک!

عارف غلامی می گوید موضوع پیش آمده، بین دو تن از بزرگترین های فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال بوده و بازیکنان حق صحبت ندارند.

غلامی: فقط یک هدف داریم، صعود به المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، عارف غلامی پیش از شروع تمرین تیم امید در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اردوی این تیم گفت: خوشبختانه اکثر بازیکنانی که از سوی فدراسیون انتخاب شدند، وارد اردو شدند، چند بازیکن هم هستند که در آینده به ما ملحق می شوند. با جدیت بیشتری کار را پیگیری می‌کنیم، همه برنامه ریزی‌ها انجام شده و امیدواریم به نتیجه ای که می‌خواهیم برسیم.

 

مدافع چپ تیم استقلال و تیم امید درباره اختلاف نظر استیلی و مجیدی گفت: در مورد این حاشیه ها که صحبت می کنید، بین دو آدم بزرگ فوتبال ایران است و یک طرف هم فدراسیون است و بازیکنانی که اینجا هستیم در حدی نیستیم که قضاوت کنیم. ما بازیکن هستیم و هر تصمیمی که فدراسیون بگیرد، ما موظف هستیم بازی کنیم و هدف ما هم فقط یک چیز است؛ صعود به المپیک.

 

وی افزود: این بحث‌ها همگی درون تیمی هستند. ما برای خبرنگاران احترام قائلیم اما این داخل خانواده بوده و نباید سروصدا کند، چون به تیم امید و به ما ضربه می‌زند، آخرین المپیک هم هست و چشم خیلی از فوتبال دوستان به این تیم است و باید در خانواده حل شود. نباید در این مقطع این موضوع را بزرگ کرد.

 

او درباره نیمکت نشینی بسیاری از بازیکنان تیم امید در باشگاه ها عنوان کرد: من فکر می کنم یک موضوعی است که مربیان در لیگ برتر وابسته به نتیجه هستند و مربی نمی تواند در مورد بازی دادن به جوان ها ریسک کند و به یک گلر جوان بازی دهد. اگر مدیران باشگاه ها آینده‌نگرتر باشند، این ها هم بازی می‌کنند. چون اختلاف بهترین بازیکن لیگ با بازیکنانی که روی نیمکت بازی می کنند، ده درصد است. امیدواریم مربیان نگاه ویژه به جوان‌ها داشته باشند و ما هم امیدواریم این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها