کد خبر : 1642164 | 16 مهر 1398 ساعت 16:55 | 53.6K بازدید | 0 دیدگاه

اولین انتقادات از فیلیپه کوتینیو در آلمان

نشریه اسپورت بیلد در مقاله ای ضمن تمجید از بازی های کوتینیو از او به این خاطر که در برخی مسابقات مشارکت چندانی در بازی تیمی نمی کند، انتقاد کرد.

اولین انتقادات از فیلیپه کوتینیو در آلمان

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپه کوتینیو تابستان امسال بود که با جدایی از بارسا و با قراردادی دو ساله و قرضی به بایرن مونیخ پیوست. ستاره برزیلی گران قیمت ترین بازیکن بارسا بود اما نتوانست خود را با فلسفه آبی اناری ها وفق دهد.

ستاره برزیلی اما در آلمان روزهای بهتری را سپری می کند و پس از انجام هشت بازی توانسته دو گل بزند و سه پاس گل نیز بدهد. اوج درخشش او برابر ستاره سرخ و پادربرون بوده و در آلمان معتقدند که کوتینیو می تواند ستاره ای تعیین کننده برای بایرن باشد و بر خلاف بارسا روزهای بهتری در مونیخ خواهد داشت.

 

 

1436392

 

 

در عین حال اسپورت بیلد در گزارشی ویژه در مورد کوتینیو از وی انتقاد کرده است که در برخی دیدارها مشارکت چندانی در بازی تیمی ندارد. بیلد به نیکو کوواچ سرمربی بایرن توصیه کرده است که مرکز ثقل بازی تیمش را روی کوتینیو قرار دهد چرا که هرچقدر توپ بیشتری به او برسد، بازی بایرن نیز چشم نواز تر خواهد شد.

کوتینیو به طور متوسط در بازی های بایرن 57 لمس توپ داشته و دقت پاس هایش نیز بیشتر از 80 درصد بوده است. ستاره برزیلی در بازی با ستاره سرخ در لیگ قهرمانان 103 بار لمس توپ داشت و دقت پاس هایش نیز 84 درصد بود و برعکس در بازی با ماینس تنها 51بار توپ به او رسید و البته دقت پاس هایش 83 درصد بود.

طبق گزارش بیلد، سرمربی بایرن باید بیشتر روی کوتینیو کار کند و اگر بتواند بهترین بازی ها را از او بگیرد، بایرن مونیخ حتی شانس فتح لیگ قهرمانان را نیز خواهد داشت.

 

 

1436389

 

دیدگاه‌ها