کد خبر : 1642209 | 16 مهر 1398 ساعت 21:40 | 46K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون به تیم ملی ایتالیا دعوت می شود

ممکن است جان لوییجی بوفون، دروازه بان باتجربه ایتالیایی دوباره به اردوی آتزوری دعوت شود.

بوفون به تیم ملی ایتالیا دعوت می شود

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه حدود یک سال و نیم قبل و بعد از دوران باشکوه در یوونتوس همگان تصور می کردند وی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد، جان لوییجی بوفون ابتدا راهی پاری سن ژرمن شد و بعد از سپری کردن یک فصل در فرانسه، دوباره در تابستان امسال به یوونتوس بازگشت و در این فصل نیز تا به حال در دو بازی برای این تیم به میدان رفته و عملکرد خوبی نیز داشته است.

 

1283990

 

اما نشریه کوریره دلا اسپورت در خبری عجیب مدعی شد احتمال دارد روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا دوباره به اردوی لاجوردی پوشان دعوت شود. در صورت قطعی شدن صعود زودهنگام تیم ملی ایتالیا به یورو 2020، ممکن است جان لوییجی بوفون برای انجام بازی خداحافظی خود یک بار دیگر درون دروازه تیم ملی کشورش قرار گیرد.

 

حدود دو سال قبل و در دیدار دراماتیک برابر سوئد که در نهایت باعث شد ایتالیا بعد از 60 سال قادر به صعود به جام جهانی نباشد، جان لوییجی بوفون برای آخرین لباس تیم ملی کشورش را بر تن کرد و در میان اشک و بغض، از عرصه ملی خداحافظی کرد. اما روبرتو مانچینی قصد دارد برای برگزاری یک مراسم باشکوه و در شان جیجی بوفون، یک بار دیگر وی را به اردوی آتزوری دعوت کند و این دروازه بان باتجربه در یکی از بازی های رسمی پیش روی ایتالیا از تیم ملی کشورش خداحافظی کند.

دیدگاه‌ها